Reakcia na: intony #98943:
Ecute et repete: Moze, ale sa to neplanuje a realne sa s tym ani neuvazuje. Ja sa nezaoberam hypotetickymi moznostami ale len dvomi navrhovanymi variantami. Vsetko ostatne su jalove reci.Barierovost je v tom, ze trat spolu s ochrannymi zariadeniami (betonovy plot) tvoria vizualnu a komunikacnu barieru v uzemi.
Lahke mestske supravy konverguju k povodne zamyslanemu metru. Je to severojuzna trasa (kombinacia navrhovanych liniek A a
.Dopravno-urbanisticke riesenie elektricky je ovela horsie a uzemie degradujuce miesto plytkeho tunela s NS MHD, ktory vytvara predpoklady pre zhodnotenie uzemia.
Marcelllooo
V dome som aktivny zhruba od roku 1999 kedy sa byty odkupili do sukromneho vlastnictva, cim sme prebrali (aj ja osobne) zodpovednost za vlastnictvo. Podla ustavy vlastnictvo je nielen pravo, ale aj zodpovednost. My sme sa toho, myslim, chytili zodpovedne a vysledky vidno.
Kym sa tak stalo, ludia na to kaslali. Hadam aj preto, lebo to nebolo ich.
Topologia elinovej siete v Bratislave je hviezda (pojem z topologie sieti - algebraicka matematicka disciplina nezavisla na type siete), s tym, ze CMO, ktora cini len malu oblast mozno chapat aj ako silne spojity komponent a teda len ako jeden uzol (topologia sieti) - co nas pripad splna.
Mam na vyber medzi dvoma moznostami:
- elektricka, ktora je barierova, kolizna, dopravno-urbanisticky nevhodna, kompozicia uzemia sa narusa, je draha a dopravne neopodstatnena
- lahky vlak, ktory konverguje k jednej vetve NS MHD
Preferujeme druhu moznost.