Reakcia na: kri #97971:
Suhlasim, riesme aj juh Petrzalky. Systemovo, koncepcne a s ohladom aj na ine casti Petrzalky (a nie na ich ukor).BTW, co je zle na subsysteme, ktory sa napaja na krizovatke Kosicka-Prievozska na existujucu trolejbudovu siet (bars aj vo vsetkych smerovh), prejde cez most Apollo, dalej po Dolnozemskej - Ovsistske namestie, nemocnica Antolska - Jasovska - Vysehradska - Budatinska - Panonska - Novy most - Hodzovo namestie a znovunapojenie na trolejbusovu siet... Ked este urobime stredom jednu os z Dolnozemskej - Ovsistke nam - Kutlikova - Panonska, tak Petrzalku vieme krasne zokruhovat a napojit na celomestsky system...
Navyse ked to nie je jediny subsystem?
Ik
Vieš, na to, aby som zhodnotil či spochybnil súčasnú situáciu, nepotrebujem žiadne dokumenty, ani okrúhle pečiatky, ani nič podobné. Je síce pekné, že máš rôzne podklady od výskumného ústavu...v ktorých sa píše o tom, ako autobusy zvládnu súčasný stav a možno aj blízku budúcnosť, keď realita je uplne iná. Povedz to tým cestujúcim, ktorý sa bezradne každodenne pozerajú na svoj spoj, do ktorého sa opäť nezmestili. Stačí, sa ráno previezť MHD a každý človek veľmi ľahko pochopí.
Prečo by sme mali stále odddiaľovať výstavbu niečoho čo bude o pár rokov potrebné...treba si uvedomiť, že potom už môže byť neskoro. Bude neskoro začať s výstavbou električky v roku 2020! Hlavne pokiaľ sa ráta s výstavbou v oblasti Petržalka JUH a najnovšie sa tam chystá BSK preferovať výstavbu viacúčelovej športovej haly na MS v LH 2011, ale to asi vás na Rovniakovej netrápi...však?
A aká je tá optimálna koncepcia, že budeme stavať pri Chorvátskom ramene dlhé petržalské korzo?