Rad by som konecne uviedol na pravu mieru dve tvrdenia, ktore su minimalne nie uplne pravdive, ak by som ich nemal rovno oznacit za klamstvo.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3268&idg=1022&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
By ma zaujimalo ako mozete nacierno odstavit autobus vo vozovni bez akehokolvek povolenia. Samozrejme SD11 tam bola odstavena s plnym vedomim vtedajsieho veduceho elektrickovej prevadzky v Krasnanoch. Kedze stala pred elektrickovymi dielnami, myslim ze niet co riesit.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3156&idg=1022&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
Tabulu sme dostali od pracovnika DPB, by ma ale zaujimalo, kde sa tabule archivuju. Resp. by ma mozno zaujimalo v koho zbierke tabula chybala, kedze si dovolil nas obvinit, ze bola "zmiznuta". A k tej zhnitej SD11 a famam okolo toho ze putovala do srotu. Ano, vozidlo bolo pocas rekonstrukcie presunute do jamy na juraku, kedze isti dobrodinci nedokazali prekusnut, ze stoji v Krasnanoch a ze by sa tam v zime "pluh neotocil", ktory sa tam mimochodom celu zimu ani neotocil a na mieste kde stala SD11 bola kopa snehu. V sucasnosti je ale autobus s rokom vyroby 1968 a vyrobnym cislom 009 uz na lakovani a dokoncuje sa jeho GO. Tak ze asi nebola tak zhnita ako napr. SM11, o ktorej je ale ticho.
Je mi uz jedno co sa hadze na klub, aj tak zanikol, ale tieto popisky aj napriek mojim urgenciam, ze nie su pravdive, nezmizli...
Myslim ze co sa tyka zachovavania cennych vozidiel, mali by sme tahat za jeden povraz a nie si hadzat polena pod nohy za to, pre aku stranku pracujeme. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3268&idg=1022&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
By ma zaujimalo ako mozete nacierno odstavit autobus vo vozovni bez akehokolvek povolenia. Samozrejme SD11 tam bola odstavena s plnym vedomim vtedajsieho veduceho elektrickovej prevadzky v Krasnanoch. Kedze stala pred elektrickovymi dielnami, myslim ze niet co riesit.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3156&idg=1022&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
Tabulu sme dostali od pracovnika DPB, by ma ale zaujimalo, kde sa tabule archivuju. Resp. by ma mozno zaujimalo v koho zbierke tabula chybala, kedze si dovolil nas obvinit, ze bola "zmiznuta". A k tej zhnitej SD11 a famam okolo toho ze putovala do srotu. Ano, vozidlo bolo pocas rekonstrukcie presunute do jamy na juraku, kedze isti dobrodinci nedokazali prekusnut, ze stoji v Krasnanoch a ze by sa tam v zime "pluh neotocil", ktory sa tam mimochodom celu zimu ani neotocil a na mieste kde stala SD11 bola kopa snehu. V sucasnosti je ale autobus s rokom vyroby 1968 a vyrobnym cislom 009 uz na lakovani a dokoncuje sa jeho GO. Tak ze asi nebola tak zhnita ako napr. SM11, o ktorej je ale ticho.
Je mi uz jedno co sa hadze na klub, aj tak zanikol, ale tieto popisky aj napriek mojim urgenciam, ze nie su pravdive, nezmizli...
Myslim ze co sa tyka zachovavania cennych vozidiel, mali by sme tahat za jeden povraz a nie si hadzat polena pod nohy za to, pre aku stranku pracujeme. ?
Marcelllooo
Ty si mi dal dalsi dokaz, ze drviva vacsina tu pritomnych nema ani zbeznu predstavu o tom co sa v Petrzalke planuje realizovat. Nema o tom ani sajnu.
Re #97966 drome: Ovplyvnovanie sa realne deje. Nejdem do podrobnosti, len v skratke: V novembri 2006 sme kompetentnych upozornili na vhodnost zdruzenej investicie so ZSR - januar 2007 je podpisane memorandum o zdruzenej investicii. Presadzujeme plytky tunel, uznesenie miestneho zastupitelstva v Petrzalke konstatuje, ze je treba zdruzenu investiciu a ze mestska cast Petrzalka zasadne nesuhlasi s povrchovym variantom a ziada aby bola trat v celej dlzke stredom Petrzalky vedena v tuneli pod terenom...
Nepisem to tu preto, aby som sa prsil a ukazoval aky sme mi frajeri, ale aby som poukazal na skutocnost, ze odborna diskusia sa vedie uplne inym sposobom a na uplne inej urovni. A ze sa zosuladuju zaujmy dotknutych vlastnikov a verejneho zaujmu.
Suhlasim s tym, ze aj laici mozu mat dobre napady a sam som v doprave laikom. Preto som sa spojil s odbornikmi, ktorych som tu uz menoval. Ale prave preto, ze aj laici mozu mat dobre napady, a preto ze prave od nadsencov do dopravy som ocakaval podnetne impulzy pre rozmyslanie, prisiel som na toto forum s cielom dozvediet sa viac a konstruktivne diskutovat. (Aka je okvalita odozvy sa mozes presvedcit sam a sam si ju spravne komentoval.)
Ale chcem ta este upozornit, ze dopravne studie vypracuvaju odborne sposobile osoby s odbornou praxou (zo zakona). Ale laik tiez moze k studii prispiet - podnetnymi napadmi a impulzami, ktore odbornik rozvedie do dosledkov a overi a pripadne zapracuje ich. O to sa cely cas snazime. Davat impulzy dotknutych vlastnikov, aby boli odbornikmi do projektu zapracovane.