Reply on: Mikimaus #97967:
to akože nastúpim do vozu, pošlem sms, hneď za mnou príde revízor, ale až o dve minúty dostanem potvrdzujúcu správu? či tú sms mám poslať pre istotu ešte 2 minúty pred príchodom busu podľa CP a ten potom vynechá...? ?
Re #97969 Marcelllooo:
teraz si mi dal ďalší dôkaz o odbornoti, keď človek odborne podkutý, ktorý stále píše v 6. páde tunelY ani nevie, že cez Dolnozemskú, okolo Auparku a ani na Zochovej (príklady plotov a ich prekonávania, ktoré som spomínal) VôBEC nie je električková trať. Napr. Kapucínskej čo Obchodnej je a rozdeľuje to Staré mesto? A samozrejme trať Šafko - SNP ho delí už na štvrtiny, však? ?
"aby bola trat v celej dlzke stredom Petrzalky vedena v tuneli pod terenom... " trochu uvažuj - 1/čo je dlhodobo nákladnejšie - pravidelne udržiavať tunel alebo povrchovú trať
2/ ľudia budú pri nastupovaní/vystupovaní skôr využívať niečo, čo je na povrchu, ako pod zemou, 3/ toto je ten tvoj polozapustený variant? či plytký tunel?A aby sme si ujazsnili pojmy a dojmy: "tunel"=...PODZEMNÁ stavba, ktorou prechádza cestná komunikácia...
Re #97972 Marcelllooo:
Zástanca teórie "do roku 2020 vydržia obsluhovať Pe aj busy" ide ťahať krížom cez celú Pe troleje, to je akože miestotvornejší prvok?
Načo ťaháš troleje z Ovsišťa cez Dolnozemskú na Antolskú? Po ceste bude 0 zastávok, keďže sa tam nič nenachádza... Prečo potom nie rovno cez Dolnozemskú až do Rusoviec(Čunova?)? A z Vyšehradskej po +/- trati 93ky ísť tbusmi? Po Novom moste? Navyše keď kapacita kĺbového tbusu 25tr (133) je nižšia ako 15m Solarisu (146)... a aj 15tr má iba o päť miest viac ako SU ? A ešte drôty aj po trase Dostihová dráha - Kutlíkova... Keď má niekde premávať tbus, tak by podľa mňa mal obsluhovať obývané územie...
A keď už sa montujeme aj do tbusov, tak úspechom bude na začiatok aspoň tbus Apollo - Ovsište, kde je snáď aj vhodné obratisko, v prípade, že cez Muchovo + okolie pôjde elina, ktorá sa na Šafku NAPOJÍ na existujúcu mestskú sieť... A nie pseudovlak, ktorým sa človek dostane na filiálku a bude musieť vyfárať spod zeme, aby mohol ísť ďalej...
Marcelllooo
Ty si mi dal dalsi dokaz, ze drviva vacsina tu pritomnych nema ani zbeznu predstavu o tom co sa v Petrzalke planuje realizovat. Nema o tom ani sajnu.
Re #97966 drome: Ovplyvnovanie sa realne deje. Nejdem do podrobnosti, len v skratke: V novembri 2006 sme kompetentnych upozornili na vhodnost zdruzenej investicie so ZSR - januar 2007 je podpisane memorandum o zdruzenej investicii. Presadzujeme plytky tunel, uznesenie miestneho zastupitelstva v Petrzalke konstatuje, ze je treba zdruzenu investiciu a ze mestska cast Petrzalka zasadne nesuhlasi s povrchovym variantom a ziada aby bola trat v celej dlzke stredom Petrzalky vedena v tuneli pod terenom...
Nepisem to tu preto, aby som sa prsil a ukazoval aky sme mi frajeri, ale aby som poukazal na skutocnost, ze odborna diskusia sa vedie uplne inym sposobom a na uplne inej urovni. A ze sa zosuladuju zaujmy dotknutych vlastnikov a verejneho zaujmu.
Suhlasim s tym, ze aj laici mozu mat dobre napady a sam som v doprave laikom. Preto som sa spojil s odbornikmi, ktorych som tu uz menoval. Ale prave preto, ze aj laici mozu mat dobre napady, a preto ze prave od nadsencov do dopravy som ocakaval podnetne impulzy pre rozmyslanie, prisiel som na toto forum s cielom dozvediet sa viac a konstruktivne diskutovat. (Aka je okvalita odozvy sa mozes presvedcit sam a sam si ju spravne komentoval.)
Ale chcem ta este upozornit, ze dopravne studie vypracuvaju odborne sposobile osoby s odbornou praxou (zo zakona). Ale laik tiez moze k studii prispiet - podnetnymi napadmi a impulzami, ktore odbornik rozvedie do dosledkov a overi a pripadne zapracuje ich. O to sa cely cas snazime. Davat impulzy dotknutych vlastnikov, aby boli odbornikmi do projektu zapracovane.