Reply on: kri #97976:
Pri porovnávaní nesmieme zabudnúť na peniaze! Vyhadzovanie peňazí na zlé projekty (jedno či sú z EU, BSK, BA..) poškodzuje záujmy väčšiny občanov Bratislavy. Podzemná železnica nikdy nebude lacnejšia ako pozemná električka. Napriek tomu, že ide o lacnejšie riešenie, čas, za ktorý sa cestujúci dostane z Rovniakovej na väčšinu "najpopulárnejších" cieľov v meste (centrum, hlavná stanica, Kramáre, Dúbravka...) je pre povrchovú električku lepší ako pre podzemnicu.
Lubomir
K2 neviem, ale u T3 a T6 nevidim problem... na rychlodrahe v kosiciach sa bezne s T3 jazdievalo 70-75 km/hod. A pri tej hustej sieti zastavok i tak nedosiahnes vyssiu rychlost. Okrem toho by bolo trochu nefer aby z penazi danovych poplatnikov boli jazdili v petrzalke len NP vozidla a inde aj normalnopodlazne. Zober si len linku c. 12 a karlovu ves... su ludia co jazdia napr. L9 a tak by sa NP vozu nikdy nedozili...