Reply on: Marcelllooo #97963:
No ja neviem prečítal som si v podstate celú diskusiu a tak som si povedal,že prihodím nejaké písmenko.Nemyslím si,že jedna skupina ľudí z ohraničeného územia bude mať možnosť (myslím reálnu) výrazne ovplyvniť projekt električkovej dopravy v Petržalke.Potom by to bola húsenková dráha.Nepochybujem o tvojej erudovanosti a vzdelaní,ale nezabúdaj na to,že niekedy aj "laici" vedia byť lepšími odborníkmi ako "študovaní".Už len možno tým,že sa v danej problematike pohybujú dlhšie,majú to "omakané" ako sa hovorí.Žiadna,ani tá sebelepšia štúdia,nedokáže nahradiť prax.Aj keď pochopiteľne je potrebná.Ide iba o to zvoliť najlepší variant.V tom sa asi zhodneme všetci.Len nechápem prečo potom nediskutujeme vecne a neriešime problém,ale sa tu osočujeme a dokazujeme si,kto je väčší odborník.Toto je diskusné fórum a nie vedecké sympózium.
Ik
Vieš, na to, aby som zhodnotil či spochybnil súčasnú situáciu, nepotrebujem žiadne dokumenty, ani okrúhle pečiatky, ani nič podobné. Je síce pekné, že máš rôzne podklady od výskumného ústavu...v ktorých sa píše o tom, ako autobusy zvládnu súčasný stav a možno aj blízku budúcnosť, keď realita je uplne iná. Povedz to tým cestujúcim, ktorý sa bezradne každodenne pozerajú na svoj spoj, do ktorého sa opäť nezmestili. Stačí, sa ráno previezť MHD a každý človek veľmi ľahko pochopí.
Prečo by sme mali stále odddiaľovať výstavbu niečoho čo bude o pár rokov potrebné...treba si uvedomiť, že potom už môže byť neskoro. Bude neskoro začať s výstavbou električky v roku 2020! Hlavne pokiaľ sa ráta s výstavbou v oblasti Petržalka JUH a najnovšie sa tam chystá BSK preferovať výstavbu viacúčelovej športovej haly na MS v LH 2011, ale to asi vás na Rovniakovej netrápi...však?
A aká je tá optimálna koncepcia, že budeme stavať pri Chorvátskom ramene dlhé petržalské korzo?