Reply on: Majo #97938:
Budapeštianske Combino v ŽIADNOM prípade nemá otočne uložené podvozky, budapeštianske Combino má akurát tak sekundrne vypruženie riešené tak, že umožňuje natáčanie podvozkov o 4°, čo v praxi znamená, že náraz pri nájazde do oblúka bez prechodnice príde o pár metrov neskôr.
?
Marcelllooo
Na prislusnych rozhodovacich procesoch sa uz spolupodielame.
Podla stanoviska VUD (a podotknem ze to je odborne sposobila pravnicka osoba) sa doprava vo vyhlade 2010 zvysi o 6% a vo vyhlade 2020 o 16%, co sa da vykryt pomocou vylucne autobusov. Nemusis s tym suhlasit, nemusi sa ti to pacit, ale take je oficialne stanovisko, ktore si Petrzalka nechala obstarat u odborne sposobilej osoby. A ak to chces relevantne spochybnit - musis to urobit dokumentom minimalne takej kvality akym je uvedene stanovisko - teda odborne sposobilou osobou s okruhlou peciatkou obstaranou studiou...
Z uvedeneho tiez vyplyva ze presadzovanie elektricky do Petrzalky ma ine ako dopravne dovody. V pripade mesta to vidim na odstranenie stavebnej uzavery, v pripade tunajsich elektrickovych fandov to pripisujem emocionalnej fixacii.
Urbanizacia a skvalitnovanie ZP je citlivy proces, ktory rozhodne nechem podcenovat a preto komunikujeme aj s FA STU. Dovolili sme si predstavit koncepciu, ktora je podla nas optimalna.