Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #97939:
Demagogickych reci sa momentalne dopustas ty, naznacenim, ze sa jedna o jediny dovod vencenia psov s jemnym ironizujucim podtonom.

Chorvatske rameno je cyklistickou trasou s napojenim na Dunajsku cestu. Cez Kanal je viacero zazitych pesich koridorov (mimo trasu cesty - cez mosty a hradla), ktore su intenzivne vyuzivane. A ano - su to aj psy. Mestskou castou je totiz prilahle uzemie definovane ako jedine, kde je umozneny volny vybeh psov.

Otazka vsak neznie tak, ci ty povazujes nieco za fer alebo nie. Otazka znie, aky je zaujem dotknutych vlastnikov, aky je tzv. verejny zaujem a ako sa tieto zaujmy zosuladia.
Reply on: Marcelllooo #97911:
Ad Re #97881 zakaznik:
Ja však nepovažujem za fér, keď to, že je vám zaťažko nájsť si iné miesto na venčenie psov, zakrývate blúznivými demagogickými rečami o údajnej bariére vo voľnom pohybe.
Reply on: S499.1023 #97909:
Socimi je aj plne NP? Ja poznám len takúto Socimi (T8000): http://world.nycsubway.org/perl/show?62315 , ale netvrdím, že nemohla byť aj nejaká iná... Na 15T som nenarážal, keďže oficiálne tuším ešte neexistuje. ? Myslel som skôr všeobecne riešenie navzájom spojených 2-nápravových článkov vozidiel s dynamicky otočnými podvozkami (napr. Combino v Budapešti, ktoré považujem za prvé vydarené Combino na svete...).
Re #97910 S499.1023: V takom prípade by som bol potom asi zástancom takého riešenia, že sa nad podvozkom spraví jeden, podotýkam jeden schod (žiadne Ostrava-Wana systémy). Alebo najlepšie by bolo, ak by bol nájazd na tu vyvýšeninu plynulý, t. j. šikmá plošina.
Reply on: Solider #97934:
Hentam je len jedno vozidlo vyznačené ako historičák, ja za to nemôžem.
Reply on: Valec #97917:
Kindermafia tu reaguje ako jedina len z toho dovodu, ze nema dostatok rozumu, aby sa takejto sebevrazednej misie zdrzala. Keby tu ti udajni odbornici naozaj mali dokazy, studie, ci aspon argumenty voci "mojmu" navrhu riesenia, nenechali by si uist prilezitost ma tu rozsekat na kusky a prefackat ma, ze by som dalsie dva tyzdne chodil cerveny kanalmi. To, ze stale nic neprichadza svedci o nedostatku, priam az absencii serioznej oponentury a protiargumentacie.

Re #97932 Solider: Presne tak. A nic ine ani nechcem vidiet. Vzdelanie, kvalifikaciu a odbornu prax udajnych odbornikov tohoto fora. Potom, ako sa overi ich odborna autorita, potom sa moze pokracovat dalej.

P.S. Prave to, co si spomenul, ze ta nezaujima je dokladom toho, ze mam iste vzdelanie - konkretne ekonomia, aplikovana matika a manazer, cim su vyznacene aj moje schopnosti, ktore som v doterajsej praxi nadobudol - analyticke myslenie, chapanie situacie a riadenie velkych projektov a systemove integratorstvo. Mam kvalifikaciu riadit tym ludi (odbornikov) a koordinovat ich parcialne vysledky do jedneho komplexneho riesenia. A presne to sa aj stalo.

Re #97935 intony: Co sa tyka aut, tak cela Karloveska je obmedzena na 40kmh dopravnou znackou B27a... A ano, elektricka je bariera spolu s cestou a preto su tu podchody a semafory, ktore barierovy efekt eliminuju. Avsak len bodovo.
Reply on: Marcelllooo #97864:
Máš pocit, že by bola napríklad v celej Karlovej Vsi obmedzená rýchlosť na 30-40 km/h? Potom ti musím povedať, že aj obyčajná hlavná petržalská ulica je nepriechodnou bariérou, dokonca horšou, pretože na takej ceste sa to len hemží vozidlami a neraz aj prekračujúcim 60 km/h, tak čo keby si strčil nos tam a začal bojovať za zníženie najvyššej povolenej rýchlosti na 30-40 km/h? ?
Reply on: enumaelish #97931:
Nešír tu mylné informácie a radšej sa polistuj v histórii, o Ikarusoch určených za historické vozidlá sa tu, alebo vedľa v dispečerovi popísalo dosť.
Reply on: bwd #97927:
Je do pohody. ☺
Reply on: Marcelllooo #97926:
Nikoho nezaujíma, že máš 2 vysoké školy, že máš licenciu na matice a si interný auditor... TU dominujú poznatky, skúsenosti a PRAX! 😶 😶 ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=53

to už nič neostalo okrem jedného kusu? ? ? čo som pozeral fotky tak mnoho Ikarusov bolo vo skvelom stave, vonkoncom nevyzerali zle. Chyba bola, že sa začali vyraďovať ako na páse keď furt neni za ne náhrada... ?
Reply on: Valec #97917:
Zase sa odvolavas na nekonkretnu skupinu ludi, v mene ktorej rozpravas. Lebo ja napriklad s rovnakou vaznostou tvrdim, ze ti isti ludia radsej pojdu "podzemkou", ako by sa mali trmacat stredom mesta alebo kade-tade. Tak ako vlastne? Je spracovana nejaka dopravna studia v tomto ohlade? Ja totizto o ziadnej neviem.

My mame ako vlastnici iste prava, ktorych sa domahame. Je to nase legitimne pravo. Pravo, ktore je dokonca nielen chranene zakonom, ale uz aj respektovane MVRR SR. UP nespecifikuje a nikdy nespecifikoval sposob vedenia trasy - vyhradzuje len dopravny koridor.

Neodpovedal si vsak na otazku: preco by mal tvoj zaujem fanusika elektriciek prevazit nad pravami dotknutych vlastnikov? Z akeho titulu?
Reply on: Marcelllooo #97872:
Pretože po Staromestskej prejde auto a autobus každú 0,7 sekundu, zatiaľ čo električka v rozpätí 1,5 až 4 min. ? Taká Kapucínska ulica je rozdelená nepriechodnou a nepriestreľnou električkovou bariérou. ?
Reply on: Marcelllooo #97926:
Bohužiaľ ty tu nestanovuješ, kto bude s tebou ako diskutovať. To si môžeš stanovovať na domovníckých poradách.
Reply on: merice #97925:
Astoria Palace a pre mňa je to najkrajšia bratislavská novostavba posledných rokov.
Reply on: 810zssk #97914:
Pocuj, sopliak. Zase si neuvedomujes svoje postavenie, ktore voci mne rozhodne nie je rovnocenne.

Uvedom si tiez to, ze na to, aby sa niekto mohol nazvat odbornikom, potrebuje mat prislusne vzdelanie v danom odbore, kvalifikaciu v danom odbore a prax v danom odbore. Stale sa tu opakuje, ze "odbornici tohoto fora" a odvolava sa na ich odbornu autoritu. Tak sa teda pytam, kto je tou odbornou autoritou tohoto fora a z coho tato odborna autorita prameni.

Stale cakam na dodanie pozadovaneho zoznamu odbornikov spolu so specifikaciou vzdelania, kvalifikacie a odbornej praxe.
Reply on: enumaelish #97922:
Tá budova na Hodžku je myslím Astoria, či tak nejak. Hej to je praktické tam. Mali by malovať označníky na zem ako vodorovné značenie. Ale na chodníky anie na cestu, lebo ľudia by čakali aj na ceste na autobus. ?
Reply on: bwd #97923:
Mne tam ešte nefúkalo ale je to asi ako keď prefukuje v podchode...aaaaaaa shit, ako vidím tak sa poriešilo prt...
Reply on: enumaelish #97922:
"...ľudia sa schovajú v budove prakticky..."

To by som neodporúčal, pretože v tom tuneli pod budovou strašne fúka. Oveľa príjemnejšie je stáť vonku, síce na daždi, ale nie v prievane.
Reply on: merice #97920:
Určite padlo vhod výstavba budovy na Hodžku (sorry ale neviem názov), keď problém s prístreškom odpadol, ľudia sa schovajú v budove prakticky. Ešte aj označník "parazituje" na pilieri budovy ? špecialitka nášho DPB ? minimálne vlastný označník by sa hodil na zastávku N95 na Šafku v smere do Petržky, lebo ho neni vidno a vrámci toho by sa mohol aj dvihnúť obrubník konečne aby si tam neparkovali autá alebo nerobili tadiaľ obchádzky, chodník je chodník proste. Dúfam, že nezačnú zastávkové označníky dávať na stromy ?
Reply on: S499.1023 #97908:
A to by stačilo myslíš? Jednak do tých prístreškov prší, sú malé. Tie až dva prístrešky od JCD na Zochovej v smere z Petržky sú o ničom, na to koľko ľudí tam pendluje celý deň tak aspoň 4 by tam bolo treba. Pozri si Šafko ako vyzerá, pred príjazdom 95 stojí pod príéstreškami možno 50 šťastlivcov ak sa natlačia a zvyšok stojí mimo, ak prší alebo sneží a fúka tak je to paráda tak stáť vonku. Ber do úvahy, že 95 sa neraz naplní na vyše 90% čo je 150 cestujúcich, tak koľko ľudí asi potom stojí mimo prístreškov si dopočítaš sám. Ešte k tomu neexistuje vôbec prístrešok pre ľudí čakajúcich na električky na Šafku, takisto na Kamennom námestí je to nepostačujúce. Hoc tie prístrešky na Trnavskom mýte sú trosky ale aspoň čakajúci nedostanú v prípade dažďa sprchu od okolo idúcich áut. Mali by sa budovať hlavne dlhšie prístrešky ako boli tie červené staré a s väčšími bočnými stenami a šikmou strechoul aby sa nedržala na streche voda a stekala za prístrešok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.