Reply on: Valec #97917:
Kindermafia tu reaguje ako jedina len z toho dovodu, ze nema dostatok rozumu, aby sa takejto sebevrazednej misie zdrzala. Keby tu ti udajni odbornici naozaj mali dokazy, studie, ci aspon argumenty voci "mojmu" navrhu riesenia, nenechali by si uist prilezitost ma tu rozsekat na kusky a prefackat ma, ze by som dalsie dva tyzdne chodil cerveny kanalmi. To, ze stale nic neprichadza svedci o nedostatku, priam az absencii serioznej oponentury a protiargumentacie.Re #97932 Solider: Presne tak. A nic ine ani nechcem vidiet. Vzdelanie, kvalifikaciu a odbornu prax udajnych odbornikov tohoto fora. Potom, ako sa overi ich odborna autorita, potom sa moze pokracovat dalej.
P.S. Prave to, co si spomenul, ze ta nezaujima je dokladom toho, ze mam iste vzdelanie - konkretne ekonomia, aplikovana matika a manazer, cim su vyznacene aj moje schopnosti, ktore som v doterajsej praxi nadobudol - analyticke myslenie, chapanie situacie a riadenie velkych projektov a systemove integratorstvo. Mam kvalifikaciu riadit tym ludi (odbornikov) a koordinovat ich parcialne vysledky do jedneho komplexneho riesenia. A presne to sa aj stalo.
Re #97935 intony: Co sa tyka aut, tak cela Karloveska je obmedzena na 40kmh dopravnou znackou B27a... A ano, elektricka je bariera spolu s cestou a preto su tu podchody a semafory, ktore barierovy efekt eliminuju. Avsak len bodovo.
Marcelllooo
My mame ako vlastnici iste prava, ktorych sa domahame. Je to nase legitimne pravo. Pravo, ktore je dokonca nielen chranene zakonom, ale uz aj respektovane MVRR SR. UP nespecifikuje a nikdy nespecifikoval sposob vedenia trasy - vyhradzuje len dopravny koridor.
Neodpovedal si vsak na otazku: preco by mal tvoj zaujem fanusika elektriciek prevazit nad pravami dotknutych vlastnikov? Z akeho titulu?