Reakcia na: Mikimaus #97965:
K2 neviem, ale u T3 a T6 nevidim problem... na rychlodrahe v kosiciach sa bezne s T3 jazdievalo 70-75 km/hod. A pri tej hustej sieti zastavok i tak nedosiahnes vyssiu rychlost. Okrem toho by bolo trochu nefer aby z penazi danovych poplatnikov boli jazdili v petrzalke len NP vozidla a inde aj normalnopodlazne. Zober si len linku c. 12 a karlovu ves... su ludia co jazdia napr. L9 a tak by sa NP vozu nikdy nedozili...
?
eripmav
So zaujmom sledujem tvoje chvastanie "odbornostou" ? "koordinator a manazer"? co to znamena? znamena to vystudovana elektrickova stredna skola EUBA? alebo nebodej mozno aj 2 krat tazsia Fakulta Manazmentu UK ? ? Ci niektora treto az stvrtotriedna ina stredna skola nazyvajuca sa vysokou skolou ci nebodej "univerzitou"? Dufam len ze nie EFM Matfyzu, dufam ze az tak zle na tom Matfyz nie je...
Elektricka a bariera je najvacsia hlupost aku som pocul... Bariera je 4 prudova cesta kde prejde v spicke 10.000vozidiel za hodinu a nie elektrickova trat kde prejde mozno 100 vozidiel za hodinu v spicke... Bariera - to je to co vzniklo z Einsteinovej ulice, to akosi nikomu nevadi, to je doslova hrozna bariera... Uzka elektrickova trat sa da prekonat pre pesich pomerne lahko aj mimourovnovo, bez vyraznych nakladov... a nevidim ani problem v urovnovom prechode, aj v pripade rychlosti 60-80kmh, s vystraznymi znameniami, pripadne aj zavorami pre chodcov... vo svete su takto riesene prechody cez rychlodrahu, napriklad modra a zelena rychlodraha v LA - premavkova rychlost do 90kmh a prechody su aj urovnove so signalizaciou ako na zeleznici...