Reakcia na: S499.1023 #96771:
ziadny kredit na nej nikdy nebol... prazdna karta bola ked som ju dostal... kupil som si validacnu znamku na zaklade ktorej som ju prilozil na terminal a aktivovali sa mi SAD a ZSR, co znamena ze ked mi prilozia v podnikoch premavajucich vramci ZSR a SAD na kartu zariadenie, napise im ze mam narok na zlavu...teta mi nesikovnym krokom kartu zrejme dekativovala, cize bola platna (ma znamku) ale neaktivna (javi sa ako neplatna)... aj ZSSK aj SL maju napisane ze zlavu moze mat len ten co ma kartu aktivnu bezohladu na to ci ma znamku alebo nema (ale bez znamky ju nekativuje)
Valec
Len pre názornosť:
Projekt sa nazýva "Dopravno-urbanistická štúdia prepojenia železničných koridorov č IV a V projektu TEN-T 17 a napojenie letiska na železničnú sieť v Bratislave".
- čiže aj napriek tomu, že sa nezaoberá NS MHD, tak sa v tomto návrhu rieši
Výkres 03 (ktorýkoľvek)
- chýbajúce železničné stanice Vajnory a Podunaské biskupice, zatiaľ čo Východné nádražie v nich je aj napriek tomu, že túto oblasť projekt nerieši
Výkresy 04 (najlepšie a alebo c)
- tieto výkresy jasne ukazujú, že projekt vôbec nerieši NS MHD, nakoľko predpokladaný koniec trasy TEN-T je pred navrhovanou stanicou NS MHD Einsteinova. Čiže ďalšia trasa napriek Petržalkou už nebude stavaná zo žiadnych europeňazí, ale štýlom mesto staraj sa. Z toho vidno, že projekt ráta síce s nosným systémom, ale len v najdrahšej časti - podzemný tunel Einsteinova-Filiálka. Je preto otázkou, nakoľko bude toto zaujímavé pre mesto, keď táto stavba ponúkne mestu polonosný systém, aj to len v krátkom úseku cca 5 kilometrov, ktorý naviac nebude kompatibilný s koľajovým systémom MHD.
Výkres 13a - Kartogram dopravného značenia siete HD 2010
- podľa tohto kartogramu, bude zaťaženie Starého mosta o 62% silnejšie ako zaťaženie karloveskej radiály. ? Taktiež kto si viac priblíži, môže vidieť že do Ovsišťa už budú premávať trolejbusy, zatiaľ čo na Dlhých dielo už nie. ?
Výkres 13b - Kartogram dopravného značenia siete HD 2020 var. 1
- zázračne sa zvýši zaťaženie NS MHD v Karlovej Vsi oproti roku 2010. Celkovo tento kartogram znázorňuje, že značná časť cestujúcich sa presunie zo súčasných prostriedkov MHD do vozidiel NS. Napr. na Ružinovskej poklesne zaťaženie vozidiel MHD aj bez toho, aby bola kapacita adekvátne presunutá inde. Taktiež tu chýba električková trať cez tunel. Zrejme v tej dobe bude prebiehať jeho rekonštrukcia.
Výkres 13b - Kartogram dopravného značenia siete HD 2020 var. 2
- lokalite Mlynských nív vzniká čierna diera, v ktorej sa strácajú tisíce cestujúcich z linky A.
Výkres 14b - Kartogram dopravného značenia siete HD 2030 var. 2
- čierna diera na Mlynských nivách sa ešte viac zväčšuje
Na stránke rovniankova14.sk je zaujímavý dokument zvaný Alternatívne riešenie dopravy v Bratislave, ktorý zaujímavo rieši mestské vlaky v rámci Bratislavy. Škoda však, že ani jeden z výkresov TEN-Tu s takýmto niečim nepočíta.
ttp://www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/studia_zeleznice.doc
A takto by som mohol hľadať chyby a rôzne nezrovnalosti aj ďalej. ?