Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #96554:
"Podla mna by sa 93, 59 ani 98 neodbremenili z dovodu, ze eliny by bola v dalekej pesej dostupnosti pre tych ludi, ktori ich vyuzivaju" - to bude mať ten NS MHD v Petržalke hustejšie zástavky ako električka, alebo som zase niečo nepochopil?
Reakcia na: Ámos #96539:
Tie CSS sa nemali začať stavať, kým nebolo jasné kto urobí signálne plány. Na druhej strane ma to neprekvapuje... A stavím sa, že tak ako sa dokxxvila preferencia, ako sa dokxxvila doprava na Dlhé Diely, tak to bude aj s tou pepkou ?
Reakcia na: Marcelllooo #96554:
keby sa vybudoval skutocny NDS a nie len jedna radiala ktoru budu vsetci s kalifornskymi usmevmi nazyvat NDS tak by ten problem nebol...

pre mna je NDS trat do petrzalky, ktora bude rychla a mat malo zastavok + siet elektriciek v samotnej petrzalke. Petrzalka je dost velka na to aby mohla mat vlastnu siet elin...to bude NDS... nie jedna radobyradiala ktora sa bude nazyvat NDS
Reakcia na: Marcelllooo #96531:
Zatiaľ čo na ten tvoj šotonosný systém by Deltes trakčné vedenie neprojektoval?
Reakcia na: intony #96553:
prepac, zle som pochopil otazku ?

pri tej prestavbe uz ale treba mysliet na buducnost... BA skor ci neskor metro, alebo rychlu podzemnu elektricku potrebovat bude...
v zeleznicnej doprave su rychliky, v automobilovej dialnice, a pri elinach NDS/Metro... u nas nic take nie je... Ked sa bude pisat rok 2050 a ja budem chciet ist zo stupavy elektrickou do Bernolakova, tak hadam nepojdem 140 zastavok?? mozno je to smiesne, ale treba rozmyslat aj nad buducnostou... ked uz sa ma rekonstruovat a maju sa rozkopat ulice, tak nech uz to ma perspektivu
Reakcia na: Marcelllooo #96542:
A prečo je tomu tak? Prečo stagnovala a stagnuje električková doprava? Pretože metro-fundamentalisti chcú mať metro v celej Bratislave. Iný systém sa nedá vybudovať, pretože ľudia by ho nepochopili a diskutovať o ňom nemôžeme, pretože sú všetci na obede.
Reakcia na: intony #96546:

- problem s elektrickou v plytkom tunely je, ze sa nema ako dustat na druhy breh a ako tam pokracovat, kedze mesto na podzemny variant nema. Cize prakticky sa to s elektrickou urobit neda.
- polozapustena je rovnako nemestotvorna ako estakadna. elektricka sama o sebe nie je mestotvornym prvkov. zdoraznim: ja hovorim o tzv. plytkom tunely, nie o polozapustenom. Najnovdie nielen ja, ale uz aj magistrat aj Petrzalka. chavalabohu.
- Z casti mas pravdu, ale sposob, ktory navrhujes k tomu celkom nevedie. nie je to navyse jediny dovod.
- zatialco maju pesi uzky chodnik, budu ho mat aj potom, lebo dvojpruch bude pre elektricky. Ak hovoris o tom druhom byvalom zeleznicnom, tak ten mozu mat nezavisle od eliny, nakolko Stary most sa bude rekonstruovat tak ci tak.
- Co sa tyka ekonomiky jednej a druhej alternativy: tunel buduje stat z eu penazi, nie mesto, takze sa setri.
- prevadzkove naklady su nieco ine ako naklady investicne. prevadzkove naklady bude znasat zase len stat prostrednictvom ZSSK.
- Podla mna by sa 93, 59 ani 98 neodbremenili z dovodu, ze eliny by bola v dalekej pesej dostupnosti pre tych ludi, ktori ich vyuzivaju
- Filialka ma byt druha hlavna stanica, vyznamom rovnocenna s Hl.st. NS MHD odbremeni celu MHD.
Reakcia na: Ike #96545:
Nikde som nevravel o prestavbe starej na podzemnú. O podzemnom riešení hovorím v líniach centrálneho okruhu NDS zakresleného v ÚP, kadiaľ električka teraz nechodí, plus nové trate.
Na existujúcich tratiach mimoúrovňové križovania, krátke podzemné úseky a preferencia.
Reakcia na: Marcelllooo #96511:

- Cesta nie je bariérová viac, než električka?
- Fakt, že električka je hlučná si môžeš overiť vo Viedni. Špeciálne v tvojom prípade doporučujem prechádzať sa po koľajniciach chrbtom k eventuálne prichádzajúcim električkám a nereagovať na zvonenie - to bude len nejaký cyklista, električka je predsa hlučná, tú by si počul.
- Čo na električke vadí vizuálne? Je ti odporná?
- Vlak alebo tvoj ľubovoľný šotonosný dopravný systém rieši centrum mesta dobre?
- Prečo by nemohol byť odstavený Starý most a prečo by musel byť odstavený prechod z Vajanského nábrežia na Dostojevského rad?
- Uveď ekonomické a dopravné argumenty, zatiaľ si žiadne neuviedol.
- Akým spôsobom by tebou vymenované trasy riešil tvoj šotonosný dopravný systém?

Akým spôsobom si spolupracoval s uvedenými dopravnými inžiniermi, keď sa sám prehlasuješ v oblasti dopravy za laika? Zaskrutkoval si nejaké centrálnokomponentné matice?

Človek, ktorý používa slovné spojenia ako "komunikujeme návrh príslušným orgánom" je nebezpečný mlamodyj.
Ad Marcelllo už mi to nedalo a musím reagovať ,že i ked viete niečo o doprave, tak ste sem neprišli diskutovať , ale hádať sa a obhajovať len a len svoje postoje bez možnosti ústupu:
1. Re #96511 Marcelllooo: Sám sebe odporujete a tvrdíte:
na jednej strane " Z dovodov hlukovych, bezpecnostnych, barierovych a dalsich......... ktore zahrna ochranu regionalneho biokoridoru, ktorym je Chorvatske rameno"
a na druhej strane: ....tzv. plytkom tunely, pricom z casti by tunel a jeho prekrytie mali financovat investori, ktory budu mat po trase DEVELOPERSKE PROJEKTY. Zaroven sa vyriesi prekrytie a uprava povrchu aby bol .....
Moja otázka znie: 1. V čom je polozapustený variant menej barierový 2. Ako môže developérsky projekt (ktorému ide len a len o zisk !!! ) prispieť k zlepšeniu a či nová zástavba (developerom) už nieje barierny efekt !
mimochodom električka by odbremenila tieto spoje: 59, 78, 83, 93, 95 + z časti 88 a 92
2. Re #96512 Marcelllooo: Ekonomika asi nie je vaša silná stránka a navyše zavádzate ! Ono totiž starú sieť bude tak či tak treba buď udržiavať alebo rozobrať, čiže namiesto iba rekonštrukcie starej ( niektoré z komponentov sa môžu znovu použiť pri rekonštrukcií resp. recyklácií), budeme stavať úplne novu + udržiavať/demolovať starú - takže ak tvrdíte že je to ekonomicky výhodnejšie KLAMETE !!! (toto isté platí pre tunel vs most cez Dunaj - kde sa mimochodom 85% môže využiť z EU fondov vďaka koridoru VII Dunaj)
3. Vďaka Vašim postojom k ostatným diskutujúcim (zaujímavé že ignorujete práve tých, ktorí sú z tu píšucich asi najkompetentnejší) sa teším na štádium keď už budete ignorovať všetkých t.j sem prestanete prispievať.
Reakcia na: Martin Fundárek #96521:
Na zaklade zakona Slovenskej národnej rady č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov...
Reakcia na: Marcelllooo #96540:
Tak diskutujme. Ako sa dá diskutovať, keď oproti konkrétnemu návrhu električky stojí nejaký "lepší" systém, o ktorom nevieme skoro nič konkrétne. Porovnávajme KONKRÉTNE intervaly, linkovanie, prestupy, časy, vplyvy na životné prostredie, náklady...

A prečo stále opakuješ nezmysel o zrušení prepojenia Vajanského - Dostojevského, keď Ti to tu už niekoľkokrát vysvetlili?
Reakcia na: drink #96537:
Ale Petržlenkári by mali svoje podzemné metro ?
Reakcia na: Marcelllooo #96523:
filozoficka? Vies co je filozofia? Vasa debata ma daleko od filozofie.
Reakcia na: Marcelllooo #96519:

- Električku je možné na istých miestach rovnako prekryť.
- Viem.
- Kto hovorí o estakádnej trati? Povrchová a polozapustenú trať je možné postaviť esteticky (viď Barrandov, aj keď mne sa vôbec nepáči)
- Cieľom koľajového systému je dostať časť ľudí z IAD do MHD. IAD treba z centra mesta, ktorým Starý most bezpochyby je vytláčať, nie kvôli IAD budovať drahý tunel popod Dunaj.
- Petržlenkárom pribudnú viaceré priame spojenie kapacitnou dopravou.
- Zatiaľ čo majú peší na Starom moste iba úzku lávku, potom sa bude jednať o široký chodník s cyklotrasou.
- Lacnejšie riešenie to je, pretože odpadá nákladné budovanie tunela pod Dunajom mestom.
- Lacnejšie je to už len z toho dôvodu, že prímestské jednotky a metro je drahšie aj čo sa týka vozidiel i údržby.
- Ešte raz podotýkam, že sa získajú nové priame spojenia. V Dúbravke poberajú väčšiu časť cestujúcich električky alebo linky 34+83? Ten istý prípad.
- Odbremenila by sa 93, pretože aj ľudia zo stredovej línie Petržalky cestujú na stanicu. To isté platí o ostatných. Električka odbremení minimálne toľko ak nie viac ako "NDSTEN-T" v strede Petržlenky.
- Účelom NS MHD by malo byť odbremenenie celej MHD, vrátane spojenia na stanice.
Reakcia na: intony #96510:
eh celkom by som sa chcel k otazke opytat jednu vec...

aky je rozdiel medzi stavbou novej podzemnej elektrickovej siete a prestavbou starej na podzemnu?

nie je to nahodou to iste?
chlapci dufam ze sa tu nehadate zbytocne?
Reakcia na: Ike #96535:
V principe s tebou suhlasim, mozno by sme sa lisili v navrhu konkretnych rieseni a podrobnostiach.
Reakcia na: intony #96510:
Marce3l3o vyhlási ignoráciu každému, kto si dovolí spochybniť jeho radobyodborné prevzaté argumenty.
Reakcia na: intony #96534:
Prestavovat elektrickovu siet je zatial iba predstava, nie ziaden plan, ci zamer. A uz vobec nie nejaky projekt.
Reakcia na: Ámos #96413:
: "Ja mam 187 a ze som nemal problem. Je normlane, ze clovek obcas musi sklont hlavu."

Nie že skloniť hlavu, ale kolenami som sa nezmestil medzi sedadlá. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.