Reakcia na: Marcelllooo #95578:
V elektrickovej sieti mas niekolko obratisk, celkom dost vyhybiek a par alternativnych ciest napr. nabrezie/tunel a ty tie linky medzi nimi mozes prelinkovat ze. ? A mimochodom autobusy tiez chodia x rokov stale po tych istych uliciach. ? Re #95584 Marcelllooo: Par zmien tras elektriciek co si pamatam od r. 1990: zrusenie L 6, 10, 14, 13 a nasledne obnovenie L 13 a L 14 v inej trase a td. ?
Re #95588 Marcelllooo: Tak potom zrusme VHD kedze cela je stratova. Ty robis v DPB, na magistrate, MDPT, alebo mas 15?
Re #95590 Marcelllooo: Mozes nam prosim ta teda definovat prelinkovanie?
Re #95623 Marcelllooo: Takze uz vieme kto si a ake mas nazory.
Marcelllooo
Na problematiu sa treba pozerat v suvislostiach a tou je nielen MHD, ale i individualna doprava a vplyv povedzme na cestnu siet, ked sa odstavi Stary most. Planuje sa slucka cez Novy, Einsteinovu spat na Apollo... Uz dnes su jednak mosty, jednak Einsteinova kapacitne vycerpane, co bude, ked tam este presmerujeme Stary most a tah Vajanskeho nabr. - Dostojevskeho (ako sa planuje v suvislosti s elektrickou cez Stary most).
Ked hovoris o "zaujmovych skupnach", rovnako ti viem povedat o zaujmovej skupine byvaleho viceprimatora Koladu, ktory projekt elektricky do Petrzalky zaviedol, lebo ma firmu na trolejove vedenia a dopravne projektovanie a to nehovorime o stavebnym a betonarskych firmach niektorych mestskych poslancov... Takze asi toklko k projektu elektricky z tohoto pohladu...
Co sa tyka trasovania dopravnych ciest, pouzivaju sa na to dopravne (softverove) modely,ktore to pekne zrataju. NS MHD nema ani nemoze mat ambiciu riesit vsetku dopravu v meste, ale ma riesit taziskovu dopravu v hlavnych smeroch a v tomto ohlade si stale myslim, ze ten projekt vyriesi vyse 50 % bratislavskych dopravnych narokov... A ten zvysok bude pouzivat ovela viacej sucasnych vozidiel, ktore uz nebudu viazane na tuto nosnu linku.