Je pravda, že s hlásením zastávok v cudzom jazyku by bol problém, pre veľmi krátku vzidalenosť od seba. V takom prípade navrhujem zlúčiť niektoré zastávky do 1.
Čo sa týka LBC náteru dalo sa na to kopec peňazí, aby boli vo vozidlách turistické informácie v Slovenskom a cudtom jazyku a hlásenie zastávok malo byť tak isto v slovenskom i cudzom jazyku. Ale stalo sa tak?
Čo sa týka LBC náteru dalo sa na to kopec peňazí, aby boli vo vozidlách turistické informácie v Slovenskom a cudtom jazyku a hlásenie zastávok malo byť tak isto v slovenskom i cudzom jazyku. Ale stalo sa tak?
Papyr
A mimochodom, preco by nestacil pripoj k prvej zastavke vlaku Wolfsthal - Wien? Preco by ta linka nemala vyznam? S touto linkou sa predsa nedostanes len do Wolfsthalu. Dostanes sa s nou na vlak, ktory ta zavezie aj do Hainburgu, aj na Schwechat. Z Wolfsthalu odchadza vzdy o XX:50, ked sa bahn.de nemyli, jazdna doba do Hainburgu-Ungartor je 5 min., do Hainburgu os.st. je to 7 minut, do Hainburgu nakl.st. 9 minut, do kupelov Deutsch Altenburg 13 minut, do Fischamendu 39 minut, na letisko Schwechat 46 minut, na Mitte 1 h 13 minut (vlak dalej pokracuje az na moravske hranice do Laa a.d.Thaya).
Mimochodom, ak ta linka bude mat v Rakusku moznost vnutrostatnej prepravy, tak ju musi schvalit rakuska strana, co sa im vies ako asi bude pacit.