Reakcia na: Zvero #90673:
pri trofly vsak rataj aj s podstatne dlhsou zivotnost. V podstate ta elektricka, trolejbus aj autobus vyjdu rovnako ak ratas kolko ludi odvezu a kolko vydrzia. Dolezity je preto pohlad na cenu prevadzky. A pri dnesnych 100$ za barel ropy... (od ceny ropy sa odvyjaju aj ceny plynu)Pri elektricke ratanie udrzbu kolaji neobstoji, lebo asfalt tiez nie je samoudrziavatelny. A pri elektrickovych tratiach nemas zimnu udrzbu, ktoru toto mesto stoji na cestach tento rok 189 milionov.
fobust
Stránky prepravcu. 5/6 vyjadruje pomer hnacích náprav k ceľkovému počtu náprav. Teda že na piatich nápravach zo šiestich sú motory. V prípade Cobry je to ale trošku unikát, lebo po ľavej strane sú hnané všetky kolesá, vpravo štyri zo dvoch. Vychýdza to z konštrukcie vozidla a rozmiestnenia trakčných motorov. Ono tá tramvaj ani nemá dvojkolie ako klasické BA električky, ale samostatne zavesené kolesá. Treba vidieť, istotne vygoogliš keď zadáš "Cobra Tram" alebo "Cobra Strassenbahn".