Reakcia na: AAA #90629:
41 a 49 by mohli predražiť prevádzku, nakoľko sa mi ich kapacita nevidí dostatočne vysoká na to aby sa drôtovali. S linkou 30 súhlasím, do Lamača trolejbusy už projektované boli. Osobne by som strelil lukratávne pozemky pod vozovňou Hroboňova cez medzinárodnú verejnú súťaž s tým, že investor by v Lamači vybudoval NOVÚ trolejbusovú vozovňu pre 99 kĺbových trolejbusov. ? Keby tam už vozovňa bola, tak by tam mesto MUSELO dotiahnúť tých pár km drôtu. Ďalej treba vziať v úvahu potenciál územia Rázsochy, kde sa dá predpokladať v budúcnosti výstavba. Vzhľadom na kopcovitosť tohoto terénu by trolejbus v Lamači bol dobrou investíciou, nakoľko sa trasa dotýka spomenutej lokality.
fobust
Ja sa obávam toho že DPB chce trolejbusy na "nekopcovitých" linkách skôr utlmovať. Nečudoval by som sa keby zrušili trolejbusy na Dolné Hony a na Trnávku ostanú iba kvôli vozovni. Jedna vec je aké náklady na prevádzku trolejbusov DPB vykazuje a druhá vec je aké sú skutočné náklady. Ďalej proti rozvoju trolejbusovej dopravy hovorí zastaralý vozový park, prakticky všetky krátke trolejbusy už dožili, s výnimkou pár 14TrM ktoré si DPB poskladal a tej 21Trky ktorá je často vyradená kvôli meniču. Kĺbaky sa držia ako-tak, vďaka TrMkám a 25Tr. Čo sa trolejbusovej dopravy týka, tak by som ju rozšíril na ďalšie oblasti mesta s tým, že by som "konvertoval" na trolejbusy najmä tie autobusové linky, ktoré z veľkej časti jazdia pod trojeovým drôtom. Tým a modernizáciou napájacieho systému by mohli ceľkové náklady na na prevádzku trolejbusov klesnúť. Stále nezabúdajme na ekologický prínos.