Reply on: Ámos #90616:
Keby len 61 a 32. Rovnako aj 31, 39. Ak je to s tým čerpaním financií od EU pravda, tak by malo mesto všetko pre to spraviť. A vôbec, ale vôbec by mi nevadilo keby v BA boli aj trojčlánkové trolejbusy Hess. Myslím že ich kapacita by sa zaiste využila. Na 201 si ich viem živo predstaviť, rovnako aj na 39. Nemyslím si že by mali nejaké extra problémy s vytáčaním zákrut oproti 18 metrovým "klasickým" kĺbakom.
fobust
Ja sa obávam toho že DPB chce trolejbusy na "nekopcovitých" linkách skôr utlmovať. Nečudoval by som sa keby zrušili trolejbusy na Dolné Hony a na Trnávku ostanú iba kvôli vozovni. Jedna vec je aké náklady na prevádzku trolejbusov DPB vykazuje a druhá vec je aké sú skutočné náklady. Ďalej proti rozvoju trolejbusovej dopravy hovorí zastaralý vozový park, prakticky všetky krátke trolejbusy už dožili, s výnimkou pár 14TrM ktoré si DPB poskladal a tej 21Trky ktorá je často vyradená kvôli meniču. Kĺbaky sa držia ako-tak, vďaka TrMkám a 25Tr. Čo sa trolejbusovej dopravy týka, tak by som ju rozšíril na ďalšie oblasti mesta s tým, že by som "konvertoval" na trolejbusy najmä tie autobusové linky, ktoré z veľkej časti jazdia pod trojeovým drôtom. Tým a modernizáciou napájacieho systému by mohli ceľkové náklady na na prevádzku trolejbusov klesnúť. Stále nezabúdajme na ekologický prínos.