Reply on: vado #90573:
S voľbou silnejšieho motora v plnom rozsahu súhlasím. Ale ani motor 0,8 ani motor 1,0 nepokladám v tomto zmysle za prínos aktívnej bezpečnosti. Aktuálne jazdím na Mitsubishi Colt 1,3, ktoré má (podľa tvrdenia výrobcu ? ) 71 kW ale pri každom predbiehacom manévri mám pocit, že sa už-už musím zabiť. Takže sa asi vrátim k môjmu bývalému zamestnávateľovi, kde ma ešte stále čaká na dvore moja starstlivo opatrovaná Fóbia 1,9 TDI DPF, ktorá tých kilowattow má mať 74, ale oproti tej japonskej shitke je to trhač asfaltu. A už NIKDY nechcem maloobjemový benzíňák, nie som darca orgánov ? .
. Ale ked dojdem na Patronku a nestihnem odchod 37, mrznem (alebo skratka cakam) 14 minut v tom najhorsom pripade. Co sa mi este ako studentovi stavalo pomerne casto. Poznam tento problem uz dlhe roky. Fakt neviem, ako by som to resil. Ale urcite by som radsej riesil prednostne 1. Patronku a 2. Novy Most, lebo su to silnejsie prestupne uzly ako nejaka "Vrancovicova". Skratka na Patronku sa dostanem vtedy ked ma tam doveze nejaky autobus (nevyberiem si), z Lamaca si na odchod pockam v teplucku.
. Co sa tyka rozdelenia na 2 linky, proti by som nebol ak by to bolo poriesene nejako zmysluplne. Lebo hoci je prijemne cestovat 1 vozom z jedneho konca mesta na druhy, tuto moznost som vyuzil velmi malo krat, vacsinou koncim pod stanicou alebo na Trn. myte.
S499.1023