Reply on: AAA #90609:
Ja sa obávam toho že DPB chce trolejbusy na "nekopcovitých" linkách skôr utlmovať. Nečudoval by som sa keby zrušili trolejbusy na Dolné Hony a na Trnávku ostanú iba kvôli vozovni. Jedna vec je aké náklady na prevádzku trolejbusov DPB vykazuje a druhá vec je aké sú skutočné náklady. Ďalej proti rozvoju trolejbusovej dopravy hovorí zastaralý vozový park, prakticky všetky krátke trolejbusy už dožili, s výnimkou pár 14TrM ktoré si DPB poskladal a tej 21Trky ktorá je často vyradená kvôli meniču. Kĺbaky sa držia ako-tak, vďaka TrMkám a 25Tr. Čo sa trolejbusovej dopravy týka, tak by som ju rozšíril na ďalšie oblasti mesta s tým, že by som "konvertoval" na trolejbusy najmä tie autobusové linky, ktoré z veľkej časti jazdia pod trojeovým drôtom. Tým a modernizáciou napájacieho systému by mohli ceľkové náklady na na prevádzku trolejbusov klesnúť. Stále nezabúdajme na ekologický prínos.

fobust
Pri defenzívnej jazde tie motory stačia a obzvlášť do mesta. Iné je to keby som ako ty pravidelne cestoval z Prahy do BA a podobné trasy mimo mesto. To by bol Spark nevhodný, ale na moje jazdenie po meste, ktoré tvorí tak 80% je to ideálne. Preprava dvoch osôb bezproblémová, štyria či piati to vydržia do 50 km, nad touto hranicou to začína byť už dosť nepohodlné (najmä pre tých vzadu). Porovnával som na trhu viaceré minipribližovadlá a nakoniec som sa rozhodol pre Spark. Aj vďaka dobrým skúsenostiam s Matizom, ktorý máme od roku 1998. Kolínska trojka ma veľmi nezaujala a myslím že svojím konceptom je skôr konkurenciou k Smartu než Sparku. Kia ****nto sa mi zasa vzhľadovo hnusí a líštička je iba trojdverová, ja som vopred chcel dverí 5. Fiat Punto som nezvažoval, každopádne Andy ho má, nie je to zlé vozidlo, ale talinaksé auto by som si nekúpil. Jedine veterána.