Reakcia na: Amoral #87187:
Tá schéma bola nakreslená podľa návrhu mesta ešte pred prelinkovaním v Petržalke. V súčasnosti sa na ňu môžeme akurát tak s úsmevom pozerať.Re #87190 Amoral: Ja som len chcel vyvrátiť tvoj argument, aká by bola pre celú Petržalku okrem okolia TPD výhodná linka 78 pri ceste na ASMN. Ja napr. aj L95 využívam len veľmi málo, načo by som cestoval na Šafko, keď tam nič nie je. Nie som dôchodca z Ovsišťa. ?
Amoral
úlety toho návrhu sú:
- dve linky na Kopčany, aký interval budú mať ak tam teraz premáva 80: 12/24/16//24?
- tri linky z Vyšehradskej a chýba spojenie so zástavkou Lúčanka!
- dve linky okolo Dostihovej dráhy, trocha kontrast s tým,že sa hovorí o nepotrebnosti 83 do danej oblasti a teraz toto, teda jedine,žeby 191(klbák): 20/-/20//- , 81 (sólo): 20/20/20//20
- počet liniek na Jiráskovej a Romanovej = 5:2, ak 87 supluje za 98 tak 6/12/7,5//12 (vylepšenie int.) a 80?!
- 78 veľký súbeh s trolejbusovými linkami
- na Panónskej jediná linka : 85 žeby interval 2/6/3//7,5?
- veľký počet električkových liniek = dlhý interval
- zaujímalo by ma čo je v Janíkovom dvore? či je to len oblasť alebo tam aj dakto/dačo žije?
- spojenie Bradáčova - Topolčianska - Šintavská neni
plusy :
- obojstranná obsluha Dostihovej dráhy : možnost dojsť z oboch strán 81 a 191
- posilnenie dopravy (kde na to zboerú vozidlá?)
- obsluha Viedenskej cesty
- linka 86 cez Einsteinovu na Apollo