Reply on: Mike #87191:
No napr. s linkami 52,54,56 a 55 by sa dala spraviť úprava. Môj návrh :- mohli by zlúčiť 56 a 52, 6/15/9//15 :
Rača - Studená = 18/30/18//30
Rača - ŽST Vajnory = 18/30/18//30, v grafikone "z"
Rača - Na pasekách = 18/-/-//-, v grafikone "n"
- oblasť Barónky by prevzala 65, čím by sa dala do nej včleniť 55, 10/20/10//20 :
Rača - Na Pantoch = 20/-/20//-, v grafikone "n"
Rača - Na Pantoch - Jurajov dvor = 20/20/20//20
Amoral
úlety toho návrhu sú:
- dve linky na Kopčany, aký interval budú mať ak tam teraz premáva 80: 12/24/16//24?
- tri linky z Vyšehradskej a chýba spojenie so zástavkou Lúčanka!
- dve linky okolo Dostihovej dráhy, trocha kontrast s tým,že sa hovorí o nepotrebnosti 83 do danej oblasti a teraz toto, teda jedine,žeby 191(klbák): 20/-/20//- , 81 (sólo): 20/20/20//20
- počet liniek na Jiráskovej a Romanovej = 5:2, ak 87 supluje za 98 tak 6/12/7,5//12 (vylepšenie int.) a 80?!
- 78 veľký súbeh s trolejbusovými linkami
- na Panónskej jediná linka : 85 žeby interval 2/6/3//7,5?
- veľký počet električkových liniek = dlhý interval
- zaujímalo by ma čo je v Janíkovom dvore? či je to len oblasť alebo tam aj dakto/dačo žije?
- spojenie Bradáčova - Topolčianska - Šintavská neni
plusy :
- obojstranná obsluha Dostihovej dráhy : možnost dojsť z oboch strán 81 a 191
- posilnenie dopravy (kde na to zboerú vozidlá?)
- obsluha Viedenskej cesty
- linka 86 cez Einsteinovu na Apollo