Tak keď vidím cenu 18 metrového Solarisu tak sa mi točí hlava! Lebo v porovnaní s 15m Solarisom sa jednoznačne viac oplatí klbák, a nielen oplatí ale v súčasnom stave by bol potrebný ako soľ.
No, naozaj by Dlhace mohli byt akorat tak ticho... Co ma vravet DNV- sidlisko, ked na linku c. 20, ktora tiez chodi raz za uhersky rok, davaju tie najstarsie sroty a uz sa parkrat stalo, ze nas ten krap nechal niekde v Technickom Skle co je na mile daleko od civilizacie... A tiez nie je ziadna novinka ze z tych autobusov odpadavaju casti uz aj za jazdy, a sofer musi brzdit rucnou brzdou, takze cesta potom pripomina jazdu na umelom rode-bykovi. ? Cestovanie bratislavskou MHDeckou by uz mohli zaradit medzi adrenalinove sporty. ?
...ale sak na co by sme sa inak stazovali, keby bolo vsetko dokonale??
S tou 78+95 schvaľujem, napadlo ma to tiež. Inak 78 je vždy oveľa rýchlejšie spojenie Petržalky s ASMN než 88. S výnimkou možno pre Ovsište ale pre zvyšok Petržalky by bola tá predĺžená 78 vítaná doprava na ASMN. ?
S tou SOR 9.5 s intervalom som také počul,že 2min interval ráno na 88 ? vysvetloval som,že je to somarina,že plno vozidiel na obratisku a kto by platil šoférov?
nevyhotovil by si nejaký zoznam liniek kde by sa zišli čiste len SOR 9.5?
Podľa toho čo som sa ja vozil tak by stačili na : 23 (nemám overenú ale dávam ako tip),28,38,41,43 (tam asi pustia len CNG,že?), 49,51 (som neistý),52 (tip),54,57,58,77,79,99 (nikdy som ju nevidel plnú).
Zda sa mi, ze na dlhacoch su uz rozmaznani...Dat im tam stara Karosy a 14Tr ci 15 Tr troliky...mate najluxusnejsiu trolejbusovu dopravu v ramci BA tak ticho.
Amoral