Reply on: Ámos #87095:
DPB to vie použiť, pri výluke električiek jazdila linka 13 z HLST k Tunelu, tam sa prehodila na linku 9 a hybaj do Ružinova. Opačne detto. Ak to nebola linka 9, tak potom 5, už si nepamätám. Ale viem že takto jazdili.
fobust
Ono by to chcelo mať presné ekonomické zrovnanie či sa viac vyplatí voziť v sedle v trošku kapacitnejších vozoch vzduch pri zachovaní dostatočne atraktívneho intervalu alebo či sa oplatí radšej menej kapacitné vozy (s nižšou spotrebou) a platiť viac vodičov. Samozrejme extrémy ako Sor NB 18 pri 30 minútovom intervale alebo Sor BN9.5 pri 2 minútovom intervale v špičke môžeme rovno vylúčiť. Stačí si dať podmienku maximálneho intervalu. Povedzme v špičke 10 minút a v sedle 15 minút, 20 minút večer a cez víkendy.