Inak by ma zaujimalo preco sa z nocnej 514-ky stala N53-ka a nie N56-ka, kedze v 514-ke chodievalo viac ľudí z Východného ako z celých Vajnor?
Na objasnenie: 514-ka chodila z Hlavnej stanice do Vajnor, pricom zachadzala aj na Vychodne. N53-ka chodi z Hlavnej len do Vajnor a na Vychodne chodi teraz kritizovana (teraz aj nevyuzita, aky "udiv") N56-ka, ktora chodi de facto odnikadial cez Vychodne nikam. Okrem toho z jej cestovneho poriadku sa nevyzna ani "diva svina".
Na objasnenie: 514-ka chodila z Hlavnej stanice do Vajnor, pricom zachadzala aj na Vychodne. N53-ka chodi z Hlavnej len do Vajnor a na Vychodne chodi teraz kritizovana (teraz aj nevyuzita, aky "udiv") N56-ka, ktora chodi de facto odnikadial cez Vychodne nikam. Okrem toho z jej cestovneho poriadku sa nevyzna ani "diva svina".
Mike
Teda po našom, ako keby 53 s intervalom, aký má dnes, pokračovala z Vajnor so zachádzkou cez dnešné obratisko naspäť na Rybničnú a ako L65 do Rače. To by bolo pre L65 zahustenie, aj keď pre úsek Zl. Piesky - Vajnory zriedenie, ak by bola L65 zrušená.