Inak by ma zaujimalo preco sa z nocnej 514-ky stala N53-ka a nie N56-ka, kedze v 514-ke chodievalo viac ľudí z Východného ako z celých Vajnor?
Na objasnenie: 514-ka chodila z Hlavnej stanice do Vajnor, pricom zachadzala aj na Vychodne. N53-ka chodi z Hlavnej len do Vajnor a na Vychodne chodi teraz kritizovana (teraz aj nevyuzita, aky "udiv") N56-ka, ktora chodi de facto odnikadial cez Vychodne nikam. Okrem toho z jej cestovneho poriadku sa nevyzna ani "diva svina".
Na objasnenie: 514-ka chodila z Hlavnej stanice do Vajnor, pricom zachadzala aj na Vychodne. N53-ka chodi z Hlavnej len do Vajnor a na Vychodne chodi teraz kritizovana (teraz aj nevyuzita, aky "udiv") N56-ka, ktora chodi de facto odnikadial cez Vychodne nikam. Okrem toho z jej cestovneho poriadku sa nevyzna ani "diva svina".
Amoral
- mohli by zlúčiť 56 a 52, 6/15/9//15 :
Rača - Studená = 18/30/18//30
Rača - ŽST Vajnory = 18/30/18//30, v grafikone "z"
Rača - Na pasekách = 18/-/-//-, v grafikone "n"
- oblasť Barónky by prevzala 65, čím by sa dala do nej včleniť 55, 10/20/10//20 :
Rača - Na Pantoch = 20/-/20//-, v grafikone "n"
Rača - Na Pantoch - Jurajov dvor = 20/20/20//20