"striktné kopírovanie denných liniek nočnými: nový systém nočných spojov berie do úvahu
maximálne možné kopírovanie denných liniek tak, aby bola dosiahnutá maximálna možná
obsluha územia, čoho následkom sú odlišnosti oproti trasám denných liniek; riešenie sa
neodporúča s výnimkou zavedenia nočných električkových liniek N11, N12 a N14" - ak by sa realizovali nocne elektricky a vsetky linky by boli rovnake ako denne (nepise sa nic o trasach ostatnych el. linkach takze neviem..) tak by som pre lepsiu orientaciu N-ko elinam nepridaval a jednoducho im do CP pripisal nocne odchody.
maximálne možné kopírovanie denných liniek tak, aby bola dosiahnutá maximálna možná
obsluha územia, čoho následkom sú odlišnosti oproti trasám denných liniek; riešenie sa
neodporúča s výnimkou zavedenia nočných električkových liniek N11, N12 a N14" - ak by sa realizovali nocne elektricky a vsetky linky by boli rovnake ako denne (nepise sa nic o trasach ostatnych el. linkach takze neviem..) tak by som pre lepsiu orientaciu N-ko elinam nepridaval a jednoducho im do CP pripisal nocne odchody.
810zssk
cele odchody by sa idealne mohli posunut o 15 minut. Totiz, prvy nocak sa casto kryje s poslednym dennym spojom.. realny priklad: hrozilo ze zmeskam poslednu L2 z Hlavnej stanice (23:29). V takom pripade by som musel pouzit N53. Prva vsak ide tesne po L2 (23:30) a je predpoklad ze zaroven zmeskam aj tu a budem cakat 30 minut. Keby sa posunuli odchody bolo by to len 15 minut. Navyse by sa zmensil rozdiel medzi poslednym nocakom a prvym dennym spojom.