A tento poznáte:
"Okrem toho podľa neho Železnice SR, správcu dopravnej cesty a infraštruktúry, čaká ďalší "skrytý dlh" na železničných staniciach, kde síce bežia rekonštrukcie interiérov, no podľa Švantnera často neostávajú peniaze na rekonštrukciu vnútrajška."
(http://hn.hnonline.sk/c1-21458040-zeleznice-potrebuju-105-miliard)
Používanie cudzích termitov je niekedy ...
(Švantner - štátny tajomník ministerstva dopravy)
"Okrem toho podľa neho Železnice SR, správcu dopravnej cesty a infraštruktúry, čaká ďalší "skrytý dlh" na železničných staniciach, kde síce bežia rekonštrukcie interiérov, no podľa Švantnera často neostávajú peniaze na rekonštrukciu vnútrajška."
(http://hn.hnonline.sk/c1-21458040-zeleznice-potrebuju-105-miliard)
Používanie cudzích termitov je niekedy ...
(Švantner - štátny tajomník ministerstva dopravy)
Martin Fundárek
Ja naopak kvitujem, že DPB konečne zacvaklo, čo sme tu pred takmer rokom viacerí napísali, totiž že riešenie trate na Dlhé diely s obratom na pomocný pohon je technologická zvrátenosť a vozidlá sa na tom zhumpľujú rekordnou rýchlosťou. Škoda, že na nás nedali už vtedy.