Reakcia na: AAA #79972:
No tak to uz je vizitka dopravneho podniku.. ale zas tie rozne potahy su skvor kozmetickou vadou ako ucelovou.. je to vzdy lepsie ako keby tam nechali nejaky plesnivy spinavy potah.. Noo ta hrdza je uz trochu vaznejsia ale myslim ze vozy po GO najme tie co boli robene v Bystrici vyzeraju dost dobre.. hmm a tie opadavajuce madla - to je tiez fuserina. Ale ja chodim troflikmi kazdy den (najme 14Tr) a tak realne 80-85 % vozov co mi dojde je relativne na slusnej urovni co sa tyka kultury cestovania. A myslim ze pri tych kratkych karosach je to percento mensie.. tie co maju GO este pred cng ani nekomentujem ale je pravda ze to bolo uz dost davno no a tie novsiegeneralkovane s cng - uz len ten piskot brzd co ma na zastavke ohlusi.. spravanie motora nie je casto idealne - co pri trolejbusoch myslim motoricky som nezazil este vobec nejake problemy.. a tie tyce a sedadla su na tom podobne a mnohokrat este horsie.
Martin Fundárek
"Okrem toho podľa neho Železnice SR, správcu dopravnej cesty a infraštruktúry, čaká ďalší "skrytý dlh" na železničných staniciach, kde síce bežia rekonštrukcie interiérov, no podľa Švantnera často neostávajú peniaze na rekonštrukciu vnútrajška."
(http://hn.hnonline.sk/c1-21458040-zeleznice-potrebuju-105-miliard)
Používanie cudzích termitov je niekedy ...
(Švantner - štátny tajomník ministerstva dopravy)