Reakcia na: eripmav #77861:
Neviem, či dokonca za pochybenie firmy nie je zodpovedný štatutár.
No, nechcel by som vidieť, ako by to "zametalo" ulice v zákrutách
To je voz vhodný na dlhé rovné cesty, a zákruty s veľkými polomermi...odbočenie v DNV z Eisnerovej na Istrijskú a z Istrijskej na Mlynskú by pravdepodobne nevybral bez ujmy na okolí, alebo bez dispečerského sprievodu, ktorý by zabezpečil zastavenie dopravy vo všetkých smeroch 
ten ma fajn busy aj tbusy.. aspon podla parametrov..

Teda neviem či ešte stále, či sa to už nejako nepoposúvalo zasa, lebo pre zmenu tie vozy z 1976 (7701-7716) boli papierovo T2-ky z 1959-62 po GO a výmene skrine za T3, ale neskôr sa už vykazovali ako T3 z 1964-66 (lebo sa uvoľnili papiere z tých vozov, po ich vyradení)
Problém so sériou 7701-7716 totiž je, že nikdy nemala a nemohla mať vlastné papiere, keďže bola kupovaná za neinvestičné peniaze ako náhradné diely


Beus
Našiel som jedno výborné fórum, pojednávajúce (okrem iného) aj o nápravách a jazdných vlastnostiach v závislosti na umiestnení a charaktere náprav: http://forum.tr.ru/read.php?3,443707 - odporúčam aj iné vlákna, nielen toto