Rozdiel medzi modernizaciami v Parse a vo Zvolene je. V Parse sa modernizacie robia stylom dame nove cela, novy interier, vyzbroj Alsom. Vo Zvolene sa modernizacie robia stylom novy nater, nova vyzbroj (Dubnicky smejd), novy interier a pod. Vela veci je podobnych, priam rovnakych (kontorla ramu, vzvarenie pripadnych trhlin). Islo o to dat zarobit aj Slovenskym firmam - ako to dopadlo vidime sami - 7303 ani 7304 nejadzdia s cestujucimi - dovod - ryzdzo Slovenska vyzbroj, smejd.
Turbo
Zo zastavky Mokrohajska (mesto) do zastavky Stefana Kralika (DNV) to podla grafikonu trva 11 minut. Opacne tiez. Zazil som ze autobusy to zvladnu aj za 7 minut - najma v sedle a vecer. Po desiatej hodine sa spravidla vypinaju aj semafory (su tam iba 2ks) a potom sa vodici musia suchtat aby si moc nenadbehli. Vacsinou sa suchcu az moc, lebo na Racismyte zvyknu meskat jednu az dve minuty - ale im je to jedno (mne nie, lebo vzdu ked meskaju tak mizdrhne trojka