Reakcia na: KLF #73146:
ak budu ludia aj na slovensku ochotni platit za jednu cestu BA - kosice, co teraz platia za celorocnu znamku, tak to bude mozne aj na slovensku.inak ta dialnica je v zime resp mimo sezony absolutne prazdna. aj ked chorvati maju priemerku vyssiu ako slovaci, stale je to pre nich drahe

navyse ta dialnica je ciste tranzitna a viac menej ide mimo sidiel a turisticke strediska su napajane privadzacmi.
Re #73160 Ike: lebo bosniaci robia problemy a jednak chcu hroznu palku za to, dalej nechcu dovolit prejazd t.j. behom par km dve colnice => problem pre turistov
Re #73161 tomas1: v CR maju v priemere este drahsie


Re #73191 qwix: ma ale nepriamy vo forme rozvoja krajiny a vlastne ked to zhrniem cez externality.
keby mal mat stat na dialnici zisk, slovaci by po nej nemohli jazdit, bola by draha
Re #73211 galiyosha: heh, je to este "lepsie" ako som hovoril pred volbami. cize v roku 2010 sa pred volbami zase kupi zopar autobusov


ohladne projektu filialky som sklamany. este sa ani nezacalo stavat a uz projekt vyhral "vhodny" kanditat, ktory bol o 50% drahsi. da sa predpokladat, ze pri samotnej stavbe to pojde obdobne.
navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky, tak ten projekt bude ciste vyhodenie penazi.
ako som bol z neho nadseny, som teraz z projektu fililalka maximalne znechuteny a sklamany.
S499.1023
1) Výrobcom vozidiel T6A5 nebola Škoda ale ČKD Tatra.
2) Výrobca nestanovuje odlišné rýchlosti v meste a mimo mesto.
3) Maximálna konštrukčná rýchlosť električky T6A5 je 65 km/h bez ohľadu na to, koľko dosiahla pri nejakom NEoficiálnom rýchlostnom rekorde.
4) "Vytáčanie" sa nezmenilo, na orzdiel od teba som tam jazdil.
5) Podchod tam nikdy nebol, takže sa pod tebou nemohol prepadnúť schodík. Obávama sa, že všetky tvoje informácie majú podobnú hodnotu.
6) Bratislavské T6A5 sú, čo sa týka rýchlosti, také isté ako akékoľvek iné T6A5, takže radšej prestaň kľučkovať a chlapsky priznaj, že si tresol momotinu.