Reakcia na: m@rtin #71990:
Nechcel som sa zapajat do tejto debaty, ale co ma sklamalo, bola obrovska podpora komunistov v Česku vo volbach 1946...u nas mali znacny naskok demokrati...nechcem vas vinit...nedajboze...ale mate istu zasluhu na vyvoji po roku 1946 
Ale...kaslime uz na to...to bolo posledne,co som ja osobne k tomu povedal
Papyr
To, ze sme kupovali T3, nebolo tak celkom vecou RVHP. Koncom 70. a v 80. rokoch sme vyrabali uz pre socialisticke zahranicie vselijake hranate tvary typu KT4 a T5, len cs. mesta dostavali az do neskorych 80. rokov zasadne Kardausovske skrine typu T3 a K2. Za to si mozeme sami, nie?
Ikarusy sme dostavali vymenou za skodovky stodvadsiatky, kedze Madarsko nemalo automobilku a Ceskoslovensko nebolo schopne vyrobit klb. Vymennym kurzom bolo jedno miesto, cize za pat miest v Ikaruse isla do Madarska jedna skodovka. Ale tiez sme si, na rozdiel od inych socialistickych statov, nemuseli vybrat tu najlacnejsiu variantu Ikarusov 280. Mohli sme chciet aj lepsie sedadla, ako NDR, aj lepsie motory, ako PLR, aj automaticke prevodovky, ako MLR. Takze, poznajuc dobre narod cesky aj slovensky, napada ma otazka: Kto takuto ubohu vybavu za cs. stranu s madarskymi sudruhmi dohodol? A este jedna: Aj to, co sme my vyviezli do MLR, bolo rovnako mizernej kvality?