Reakcia na: S499.1023 #72000:
Keby si mu napisal, že je faluz, tak by to hľadal v slovníku ? . Netreba ho riešiť, je mi iba divne, že kritizuje Škoda 21Tr a vyššie a neuviedol žiadny argument. Rovnako tiež neviem čo ma proti 22Tr. Možnu ju videl iba na obrázku... Ja tiež síce nie som nadšeny napr. z 25Tr prave kvôli náhonu iba na zadnej naprave, rozloženiu niektorých komponentov na streche, malo vetracích otvorov, úbohý interier, prípadne vyššej spotrebe el. energie... Ale to je holt už kvôli niečomu inému. A rozhodnie nie som ani Škodofil! Ale dávam tomu rok, dva a bude aj 25Tr o poznanie lepšia ? Stači sa pozrieť na 26Tr.
Ako som už nižšie písal, proti českým električkám nemám vôbec nič - ba naopak, v 90-tych rokoch som si s pár ľuďmi z ČKD s radosťou korešpondoval ? a je mi veľmi ľúto, ako dopadla ČKD, nakoľko som im aj napriek nezdaru s RT6-kou veľmi fandil ? Snáď tak raz budem fandiť aj Škodovke, keď si urobí dobré meno, no zatiľ ma žiaľ nepresvedčila ? A čo sa týka T3-ky, je to nepochybne dobrý voz, ale už dávno po zenite ? Však ČKD sa podľa mňa plným právom dostala do Guinesovky ?
AAA
Čo sa týka tých kôz, áno aj sme pásli kozy, ale mali aj železiarne a bane. Za 1. republiky sa do nemalej miery aj zásluhou českých politikov v čase hospodárskej krízy presúvala výroba zo Slovenska do Čiech.
Re #71976 m@rtin: No môžem ťa ubezpečiť, že bez vás by sme na tom boli ekonomicky porovnateľne ako sme na tom teraz. A čo sa týka toho koľko českých osobností má ulice na Slovensko a koľko slovenských v Čechách, môžem uspokojiť tvoje nacionalistické ego, že u nás je tých českých názvov viac ako u vás slovenských. ?
Re #71984 m@rtin: A Česko by bez prvej ČSR bolo súčasťou Nemecka, len tak na okraj. Lebo ako sa aj vyjadrili politici v 92. a historici, v roku 1918 bolo Slovensko potrebné, lebo bez neho by Česi nikdy štát nemali.