Reply on: paiac #72012:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=392b21232f2eef2b33ef2f262e29 tuto to vsetko pekne mas...hned prva FAQ: Otázka: Prečo z Cintorínu Slávičie údolie nepremáva žiadna linka?
Odpoveď: Kedysi do tejto lokality jazdila linka 517. Návštevníci priľahlých krčiem, diskoték a iných podnikov si to však evidentne nevážili a pravidelne rozbíjali na uvedenej linke autobusy. Nepomohli ani mnohé upozornenia, ani zavedenie posilových autobusov, a tak dopravný podnik pristúpil k zrušeniu tejto linky. V súčasnosti ju čiastočne nahradzujú niektoré spoje linky 518, ktoré zachádzajú k Cintorínu Slávičie údolie, cestujúcich však odtiaľ (oficiálne) neprepravujú. Cestujúcim preto odporúčame použiť zastávky Botanická záhrada (linky 502, 503 a 504) - prístup je poza budovy Slovenskej technickej univerzity na Ilkovičovej ulici a popri budových Univerzity komenského - resp. Molecova (linky 503 a 504) - prístup je po hornej časti ulice Staré grunty do Karlovej Vsi.
Papyr
To, ze sme kupovali T3, nebolo tak celkom vecou RVHP. Koncom 70. a v 80. rokoch sme vyrabali uz pre socialisticke zahranicie vselijake hranate tvary typu KT4 a T5, len cs. mesta dostavali az do neskorych 80. rokov zasadne Kardausovske skrine typu T3 a K2. Za to si mozeme sami, nie?
Ikarusy sme dostavali vymenou za skodovky stodvadsiatky, kedze Madarsko nemalo automobilku a Ceskoslovensko nebolo schopne vyrobit klb. Vymennym kurzom bolo jedno miesto, cize za pat miest v Ikaruse isla do Madarska jedna skodovka. Ale tiez sme si, na rozdiel od inych socialistickych statov, nemuseli vybrat tu najlacnejsiu variantu Ikarusov 280. Mohli sme chciet aj lepsie sedadla, ako NDR, aj lepsie motory, ako PLR, aj automaticke prevodovky, ako MLR. Takze, poznajuc dobre narod cesky aj slovensky, napada ma otazka: Kto takuto ubohu vybavu za cs. stranu s madarskymi sudruhmi dohodol? A este jedna: Aj to, co sme my vyviezli do MLR, bolo rovnako mizernej kvality?