Reakcia na: S499.1023 #66992:
Úplne logické.
Pražská - Lamač - súhlas
Dúbravka - DNV - taktiež - len by som ju riešil spojnicou s Pražskou.
Dolné Hony - rozhodne nie cez Ružinov (a už ani cez Slovnaft), železnicou alebo električkou cez Prievozskú
Tu je čas na začatie stavby okruhu...
Slovnaft - nesúhlas - je to do polí - riešiteľné železnicou
Trnavská - Rožňavská - súhlas - (odsúvam ju až po začatí okruhu)
Re #66995 S499.1023: Ja tam so zakopávaním nepočítam. Bol to len pokus načrtnúť kolegovi, že musí uvažovať nad tým čo hovorí a vychádzať zo súčasnej situácie - že neplánuje na zelenej lúčke.
Ten okruh bude musieť disponovať náväznosťou na trate na Pribinovej - Nivách, Ružinovskej, Trnavskej, Vajnorskej aj Račianskej. Potom bude využívaný viac ako dosť - najmä keď bude mať malý počet zastávok a úplnú bezkolíznosť.
Len detail - nehĺbil by som, ale na pontónoch ju preniesol križovatkami - v obidvoch prípadoch.
S499.1023
Čo sa týka tvojho dementného príkladu s eskalátormi, doporučujem ti presťahovať sa do prahy a každodenne sa prepravovať výhradne metrom napríklad v takej relácii Nám. Míru - I. P. Pavlova, aby si pochopil, že vytrhávať veci z kontextu nemusí byť vždy celkom to pravé. Udeľujem ti prvú cenu dnešného dňa za demagógiu - veď električky na všetkých bratisalvských radiálach sa tak ukrutne vlečú preplnenými ulicami... A keby nejaký truľo nebol zaháčkovaný v Sie-mense, tak by sa mohli vliecť ešte viac.