dva postrehy suvisiace s trolejbusmi na DD:
1: vcera som mal moznost cestovat mlynskou dolinou a to aj inkriminovanym "nizkym" podjazdom; moj dojem z neho vsak je taky, ze podjazd pod zeleznicou na kramaroch ma nizsi prejazdny profil ako ten pod dialnicou v mlynskej doline (obdobne podjazdy popod zeleznicu pri cintorine ruzinov alebo na trnavskej)
2: v clanocku "Klady a zápory trate na Dlhé diely" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3780) mi formulacia "Zvýšená poruchovosť vozidiel v dôsledku neustálych štartov a využívania pomocného pohonu na dlhé jazdy s cestujúcimi." neznie prilis rozumne, skor by som to formuloval ako zvysenu pravdepodobnost poruchovosti...
1: vcera som mal moznost cestovat mlynskou dolinou a to aj inkriminovanym "nizkym" podjazdom; moj dojem z neho vsak je taky, ze podjazd pod zeleznicou na kramaroch ma nizsi prejazdny profil ako ten pod dialnicou v mlynskej doline (obdobne podjazdy popod zeleznicu pri cintorine ruzinov alebo na trnavskej)
2: v clanocku "Klady a zápory trate na Dlhé diely" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3780) mi formulacia "Zvýšená poruchovosť vozidiel v dôsledku neustálych štartov a využívania pomocného pohonu na dlhé jazdy s cestujúcimi." neznie prilis rozumne, skor by som to formuloval ako zvysenu pravdepodobnost poruchovosti...
S499.1023
Čo sa týka tvojho dementného príkladu s eskalátormi, doporučujem ti presťahovať sa do prahy a každodenne sa prepravovať výhradne metrom napríklad v takej relácii Nám. Míru - I. P. Pavlova, aby si pochopil, že vytrhávať veci z kontextu nemusí byť vždy celkom to pravé. Udeľujem ti prvú cenu dnešného dňa za demagógiu - veď električky na všetkých bratisalvských radiálach sa tak ukrutne vlečú preplnenými ulicami... A keby nejaký truľo nebol zaháčkovaný v Sie-mense, tak by sa mohli vliecť ešte viac.