p.s. a co si budeme nahovorat o nejakych schopnostiach metra.
mesto nedokazalo zmanazovat ani priblbu trolejbusovu trat a nevyuzilo moznost postavit suvislu trat, ked bola cela mlynska dolina doslova rozkopana.
a hlavne ako ucastnik konania mohlo hodit tieto naklady na stat.
a to nehovorim o tom, ze durkovsky grandiozne suhlasil s tym, ze stat nemusi stavat mimourovnovu krizovatku na saratovskej, ktora bola sucastou schvaleneho projektu.
mesto nedokazalo zmanazovat ani priblbu trolejbusovu trat a nevyuzilo moznost postavit suvislu trat, ked bola cela mlynska dolina doslova rozkopana.
a hlavne ako ucastnik konania mohlo hodit tieto naklady na stat.
a to nehovorim o tom, ze durkovsky grandiozne suhlasil s tym, ze stat nemusi stavat mimourovnovu krizovatku na saratovskej, ktora bola sucastou schvaleneho projektu.

Sommelier
A máš pravdu - čo sa rozvoja radiál (do nepostačujúcich a neperspektívnych podôb) týka - to sa so mnou nedohodneš. Nakoniec podobne - pretože z Tvojej strany som v živote nepočul aspoň polohlasnú podporu jedinej okružnej cesty.