Reakcia na: S499.1023 #65410:
Keby necestoval hrdzavou 6242 a pod., aj by som súhlasil.Re #65424 papuca: Preto si vnútroštátne spoje vždy overím v knižnom GVD.
Re #65498 fobust: No čo sa týka toho tempa. Konkrétny príbeh z niekoľkotýždňovej oprav výhybky Štúrová - Jesenského. Boli tam 5 roboši, z toho 3, kedykoľvek som išiel okolo, fajčili a postávali.
Re #65605 flektor: Ale pán Slota, no tak, už to trochu preháňate.
Re #65621 Sommelier: No však my sme sa zas poskladali na metro, keď to teda chceš brať takto.
Re #65627 81-71: Alebo Rakúska, nikdy nevieš. Totiž Česi spravili aj veľa zlého.
Re #65635 Sommelier: Ad. spolupráca: Ale to by si Česi nemohli zas všetko dobré privlastňovať.
Re #65639 81-71: To s tými zborjovkami, pokiaľ viem, tak tu išlo o rozhodnutie Prahy ukončiť výrobu, urobiť konverziu tohto priemyslu.
Re #65650 flektor: A môžeš mi povedať s kým by si tu niekto písal maďarsky.
Re #65736 hoppusmark: Tak otčiť by sa dala, pri súčasnom stave okolia ako L 70, teda predĺžiť pod most, alebo ako X50.
Re #65764 Engerau: 193 bola, myslím, hlavne pre žiakov zo škôl na Vazovovej.
fobust
Teda nebol som na skúšobných jazdách na pomocný pohon. Pod drôtmi to bolo ceľkom živé, aspoň 6704ka. Od novoty jej však vŕzgali plasty obloženia v interiéri, nič moc. Ale ináč to bolo tiché, žiadne ráby ani hučiace pomocné pohony.