Reakcia na: Sommelier #65720:
mimourovnove krizovanie by vsak z dopravneho hladiska bolo velmi vhodne hoc aj na takom kratkom kusku ako je trnavske myto... a ked ich tak nenavidis, skus mi opisat situaciu ako by to asi vyzeralo na krizovatke prievozska-bajkalska keby to nebolo spravene mimourovnove...PS: napriklad zo slovnaftu do devinskej to budem mat vzdy najblizsie cez centrum a radiala veduca cez centrum obsluzi okrem spojenia zo slovnaftu do devinskej aj prepravny prud do centra (a tam mam relativne rozumny prestup na ine radialy) na rozdiel od cestovania obchadzkou cez biskupice, trnavku, zlate piesky, racu, karpaty, ... (proste prehnany priklad okruznej trasy) a zrejme to po radiale bude aj rychlejsie (pokial bude spravena bazkolizne mimourovnovo

neake tie okruzne trasy jednoznacne treba, ale hlavne ako doplnok a alternativu pre pripad vyluk v kolajovej doprave, a nie ako to tu prezentujes ty ako hlavny ciel rozvoja dopravy...
marclucpicard
- hluk z el. trate by si takisto vyriesil tymto zabudovanim pod zem,
- ano mohla by sa rozsirit cesta ale isto vies ze to rozsirenie by aj tak koncilo na krizovatke Zahradnicka - Mileticova ak nechces dalej na Zahradnicke rubat stromy ?
- hlavne ak by sa trat v useku medzi Slovanetom a krizovatkou Mileticova - Zahradnicka presunula pod zem mohol by si rozsirenim cesty na 4 pruhy odtsranit lievik ktory tam vznika hlavne kvoli tomu ze vela aut smeruje z Ruzinova po Zahradnickej ci uz do mesta alebo smerom po Mileticovej na trh atd.
Ale mas pravdu da sa to spravit aj schovanim cesty pod zem ale to by som navrhoval prepojenie Zahradnickej a Kosickej tunelom ktory by vyrazne skratil prejazd touto castou mesta ludom ktori pokracuju dalej do mesta alebo inych mestskych casti. Z vlastneho pozorovania nakolko som poslednych 25 rokov byval na Jegeho ul. viem ze velka cast IAD odbocuje prave do lava na Mileticovu. Tych rieseni je isto viac ako by sa dal vyriesit tento dopravny uzol len to chce peniaze.
Co sa tyka rozsirenia Mileticovej ak by bola elina pod zemou tak nie som proti ale dalo by sa to riesit aj vacsou priepustnostou krizovatky Mileticova - Trnavska, prip. jej prestavbou na mimourovnovu. Lebo moj nazor je ze 2 pruhy pre IAD na tomto useku zatial kapacitne stacia ale krizovatka nie a nebude stacit uz vonkoncom ak sa zacne stavat na mieste byvalych kupelov Central, ale tusim by ten projekt mal riesit aj dopravne napojenie ak sa nemylim.