Reakcia na: marclucpicard #65704:
Dobre, má to mnohé do seba.
Len tak pre zaujímavosť - veľi sa mi páči administratívna budova, v ktorej (okrem iných) sídli cudzinecká - je dobre naprojektovaná s tým, že vstupný vastibul (+ cafe stena, a ten shop s textilom) by sa mohli zbúrať a potiahnuť tadiaľ ďalej cestu.
Mimoúrovňové križovania v zastavanej časti (s prístupom peších) nenávidím, neznášam pohľad na Mierovom námestí (extrém najväčší) a nepáči sa mi ani Prievozská - Bajkalská.
Podľa môjho názoru - mimoúrovňové križovanie je zásah, ktorý má mnoho pozitív, ale zároveň nesie zo sebou privysokú daň.
Som extrémista - vždy sa môžu nájsť iné ako mimoúrovňové riešenia.
Ako som spomenul - akékoľvek mimoúrovňové križovanie na Trnavskom mýte je už aj tak nebezpečný precedens a ako sa tu poznamenalo - treba začať už v Ružinove. Ja jednohlasne pridávam, že druhý koniec trate bude na Novom Moste. - A to je projekt v dĺžke nejakých 5 km - čo sa mi zdá na ten úsek pridrahé.
Okrem toho nepočítam so zmenou charakteru súčasných radiál na ťažiskové osy Bratislavskej dopravy. Skôr naopak - zachovať im súčasný charakter a posnažiť sa s dosiaľ nevyčerpanými možnosťami - (preferencia, údržba,...) ako s tunelmi.
Na druhú stranu počítam s výstavbou okružných trás, ktoré budú (a môže) mať rovnakú prepravnú úlohu ako radiály - s tým, že mnohé budú bezkolízne a na mnohých úsekoch rýchlejšie.
Nemyslím si, že sa Bratislava musí pohybovať v podzemí. Nesedí mi to na charakter mesta a vôbec mi nevadí, že nedisponujeme metrom podzemnej trate, skôr to považujem za výsadu.
Ako som spomínal, riešme mimoúroňové križovania veľmi uvážene.


marclucpicard
ad 1) Ano povedal som ze si tresol hovadinu (ak to beries ako urazku tak sa ospravedlnujem) lebo ak trat presunies do stredu a vo vzniknutom priestore budes trasovat cestu tak sa cesta zakonite bude krizovat na krizovatke s tratou a smerom na Trnavsku ju aj tak nemas kade viest lebo tam jednoducho na 2 pruhy cesty nie je dost miesta! O Bratislavu a rozne projekty v okoli ci uz dopravne alebo ine sa tiez velmi zaujimam a zatial som pocul len o tom rozsireni po Jegeho na 4 pruhy, o prekladke trate nie je nikde zmienka ak mas nejaky dokument tak sem s nim!
ad 2) Ja som tiez rodeny Bratislavcan a tiez poznam svoje mesto a viem sa v nom dobre orientovat hoc aj po pameti. Ze si vodic elektricky som zabudol a netusil som ze chodis prave na Ruzinov. Za to sa Ti ospravedlnujem.
ad 3) pozri ad 1) + ak zoberies z toho parciku 10m tak tam z neho skoro nic neostane a to si pis ze by vela ludi + ochranarske a neviem ake zdruzenia proti tomu bojkotovali. Pokial viem tak o zburani pristavby kde je Yak Steam sa kedysi uvazovalo ale z dovodu posunutia trate a jej inym trasovanim a nie z dovodu vedenia cesty prave tadial.
Ale vidim to tak ze najblizsich 20r. aj tak s tou tratou nikto nikam ci uz pod zem alebo ako Ty navrhujes do stredu nepohne a my tu mozeme tarat kolko chceme.
Btw: do Dunaja sa mi moc nechce, spina a tak, a plavat v tom silnom prude nie je to prave orechove ?