Reakcia na: Sommelier #62849:
kolajovu trat z cintorina ruzinov nemas uz dnes bohuzial kadial rozumne trasovat (tlacit ju na nove mesto ako je smerovana zeleznicna trat je na ...)tie linky co tam aktualne su su dostacujuce tak akurat na to aby v spicke zabezpcili prepravu obyvatelov dotknutych oblasti; si zober zeby si na tu trat musel miesto kazdej karosy co tade chodi nasadit 14 TRku, o kolko spojov by sa ti zvysila hustota premavky na trati ? mas cca predstavu ako by si zabezpecil aby si tie vozidla na tej trati napriklad uz aj navzajom nezavadzali (pri 3minutovom radialovom intervale 201 + 202 v spicke a k tomu dokombinovanej 208 teraz pocas vyluky je uz vcelku bezne ze sa na trati dobehnu aj 3 vozidla a potom sa zdrzuju, trolejbusy sa predbiehat jednoducho nedokazu)
re 1.:budu musiet prestupovat nie na prievozskej alebo na nivach ale uz na cintorine ruzinov - no ti co prestupuju budu musiet z velkej miery prestupovat aj na cintorine ruzinov a aj na nivach, to si im teda pomohol...
re 3.:technicky je to garantovatelne - to ti uverim ked prestane byt taky zufaly problem zaviest na dolne hony miesto 512ky nocnu trolejbusovu linku (a obdobne aj na niektorych elektrickovych radialach); a to pri nocnej doprave je ten odber z troleja maly takze v pripade udrzby tej - ktorej meniarne by sa pri ich rozumnejsom rozlozeni po meste dal potreny vykon preniest z inej, v spicke si to naozaj neviem predstavit...
re 2.: takych 10 klbovych trolejbusov bude stacit ? no budem idealista, do jedneho klbaku nech narvem 2 kratke karosy ludi a nech to tie vozy dokazu otocit (cele kolo) za hodinu, chces mi nahovorit ze v case medzi 6 a 7 a medzi 7 a 8 prejde po gagarinke len 20 sadistickych autobusov (uz nielen karos, je dost vidno aj sorky) za hodinu ?
S499.1023
1) Prečo lepšia Š 120 LPG ako Fóbia? Je prudko ekologická a hlavne bezpečná?
2) Nerieš cenu litríka benzínu. Keď stál benzín 2,- Kčs a šiel na 4,- Kčs, ľudia ručali. Keď stál 4,- Kčs a šiel na 8,- Kčs, ľudia ručali. Stále ručali ale autami jazdi%t neprestali. Ani neprestanú. To ber ako dogmu, tak to je a nič na tom nezmeníš.
3) Š 120 vydrží dennú premávku Hamuliakovo - Bratislava centrum ešte veľmi dlho a keď sa rozpadne, presadne sa do plesnivého Favorita, potom do plesnivej Felici, plesnivej Fóbie a tak ďalej.
4) To s tými autami a motiváciou tak proste NIE JE a Ty to nechápeš a len si kolom dokola omieľaš tie svoje bludy. Tie domácnosti proste tie autá majú a ich motivácia IAD/VHD rozhodne NIE JE o tom, či na to majú.
5) K tej Tvojej koncovej poznámke - milý chlapče, to vôbec nerieš. To nie je v popie Tvojej práce, či a kde prestupujú na MHD. Oni vedia čio robia a Ty ich nemáš čo vyháňať. Ponúkni im alternatívu a ak bude dobrá, oni budú na tú MHD presadať a kapitalistická SAD-ka potom sama ukončí svoje prímestské spoje na Cintoríne Ružinov.