Reakcia na: Andy #62333:
Noo mne sa to osobne tiez pozdava viacej na stlpoch.. ..aj esteticky (podla mna krajsie ako krizom draty kade tade od domu k domu.. ale to je asi kazdeho pohlad iny) a aj funkcne (napr. tie opravy fasad atd.) Ale otazka je preco tam pichli take obycajne stlpy a neprahli sa s tym a nedali tam nejake krajsie ked uz to ma byt pesia zona... A inak sa nehovorilo ze ten "cervny koberec" na postovej ma ist krizom cez obchodnu? Tak preco to tam potom v krizovatke medzi kolajnicami zacali dlazdit nasedo? Inak na Kapucinskej je uz novy pristresok.. ..taky celkom zaujimavy iny ako mame zatial ostatne v bratislave.. sa mi paci ze to trochu ozvlastnili.. ☺
Sommelier
Verim, ze zo Stareho mosta nikdy nebude Karlov, ale pre iné ako sopravné využitie si ho viem prestaviť. Ak chceme, aby vacsia cast Petrzalky cestovala na hlst prave elektrickou – musi byt v centre v podzemi - náklady – urobiť vjazd pod zem na Šafárikovom námestí by bola ďalšia rana tomuto územiu, ktoré bude tvoriť najvýznamnejší prechodný lievik do zóny Pribinova – o nadzemnej variante by som nerád počúval. Preto považem cestovať električkou práve tadeto za dementnosť. Tá trať v skutočnosti vedie nikam. Ani na jednej strane ani na druhej. To že návrhy pánov nerešpektujú zvyklosti mesta – Vraj nepripojiteľná zochova – by som
a.) videl pohodové pripojenie petržalky cez Nový most (SNP) a to by bol okruh, ktorý by sa dal nazvať okruhom.
Tunel by som staval úplne inak . Ten sa aj tak bude stavať z Filiálky - dôjde len k duplácii dvoch železničných tratí.
b.) Starý most pre peších – s priamym prepojením do Petržalského korza a najmä Sadu janka kráľa
Kašlem na to, že je už rozhodnuté, a niektorí sa považujú za víťazou, ale nevidím vážnejší problém v tom, aby električka premávala v ľavom jazdnom pruhu na moste SNP. Bodka. Žiadne tunelovanie.
Petržalský koridor a jeho stavba je zastaralá. Koncepčne vychádza zo zlatého pravidla rovno do mesta a najlepšie do jeho stredu. Zochova je ideálnym vstupným miestom do centra a maximum ľudí ju využíva.