Reakcia na: SZKV #62319:
neboj ja viem aj historiu tych prepojeni. pre U1 odstrelili reichsbruecke asi 70tych rokoch, kde ho urobili dvojposchodvy. U6 sice kopiruje zeleznicu, ale ide vedla nej. most bol tiez postaveny nanovo.
hlavne ale nebol problem priestorovy..
ta tretia je U2, ten most pre U2 uz stoji
akurat, ze ho teraz vyuzivaju vozidla MHD rozumej autobusy 
a ked si si nevsimol, ja nemam problem s pouzitim stareho mosta pre elektricky, ale nech to hned zakopu pod zem, co akosi ani len neuvazuju a stale sa chcu serinkat pod zem, na co magistrat nema.
inak taky detail, filialka je uz aj vo vladnom materialy ministerstva ohladne verejnych prac na roky 2006-2008. o elektricke v BA nie je ani len spomenute.
zrejme sa v BA nakoniec bude skor stavat severna tangenta ako elektricka
eripmav
A vysledok - nekupujeme lacne veci, a na drahe nemame - a tak mame s prepacenim velke hovno!!! Osobne budem mat radsej lacnu ale rychlu dopravu, aj bez eskalatorov a vytahov a bez nezmyselnych architektonickych originalov a v co najnizsej kvalite (co sa tyka pohodlia), ale nech sa uz nieco zacne robit... A tym nechcem povedat, ze urcite veci sa nemozu vybudovat neskor - napriklad ak v buducnosti bude dost penazi mozu sa postupne dobudovavat. A hlavne ze v dnesnej doprave invalidi cestuju jedna radost - tak radsej nebudeme mat nic, ked tam nemozu byt vytahy...