Reakcia na: Ámos #62279:
Konečne rozumný návrh. Obávam sa však že tunak je kolízia so železničným tunelom z Filiálky, trebalo by na to myslieť a dohodnúť sa so železnicami. Investor by sa dal prilákať napr. aj znížením dane na povedzme 10 rokov, to by mohol byť dobrý stimul. Čo sa urbanistickej a architektonicej podoby týka, tak som za spoluprácu s architektom hl. mesta, aby sa ten spolupodielal na konečnej úprave stavby. Neoddeliteľnou súčasťou každej novostavby je aj statická doprava - a podzemné garáže a podzemný terminál sa vylučujú, trebalo by to riešiť inak.
Ámos
Jednym z problemov elektrickovej dopravy v centre je krizovatka Legionarska - Krizna a Trnavske myto. Cele by to bolo potrebne dat pod zem. Na to vsak mesto peniaze nema. Preco teda nevyuzit sukromneho investora.
Plochu kolajiska od krizovatky Legionarska - Krizna a "terminal" na Trnavskom ponuknut investorovi na vybudovanie nejakeho toho objektu s tarchou nutnosti vybudovania podzemnej elektrickovej trate, ktorá by pod zem vstupovala za zastávkou Legionarska nasledoval by podzemny prestupny terminal a nasledne by trat pokracovala vetvenim a vystupovala na povrch pri statistickom urade na Mileticovej ulici repsektive pred zastavkou Odbojarov.
Budove dat obmedzenie pri krizovatke Legionarska - Krizna obmedzenie max. 10 nadzemnych podlazi, pricom poslende bude ustupene s terasovitym vzostupom smerom k Trnavskemu mytu, kde by bolo vyskove obmedzenie 26 nadzemnych podlazi, pricom posledne by bolo opät ustupene.