Reakcia na: si #61254:
ja viem, že je to podstatne. Ale už dnes máš ružinovský spojený s ASMN 3 minutovym intervalom 201,202,208, ktorý možeš ešte zlepšiť.
Nehovoriac o tom, že niekoho može napadnút, že AHA, tam hore sú koľajnice, sláva, hurá a postaví sa odbočka a prepoja sa nivy, šafko tak sme doma parádne rýchlo, že ?
A v špičke nie sú tie intervaly tragické. Skor naopak, do mnohých základných smerov 5 minút.
A to za jednotné nástupište stojí - každodenná prechádzaka vestibulom AS, či parkoviskom na Bajkalskej možno niekomu ulahodí, ale to je podla mna strata.
A ako žolíka v rukáve mám víkendové a večerné príchody a odchody z Nív.
Tak a k dokonalosti stačí už len krôčik.
Sommelier
A ten hybrid myslim 1435, lebo sa bude dat napojit na tu Dunajskostredsku. Celkovo by som ho na niektorým mietach šupol nejakých decentných 8 metrov pod zem. Ja viem, že by to bolo veeeelmi drahé, ale spojenie tej Hungaria trate do mesta krizom chyba a bolo by veeeeelmi dobre ho urobit. Premavku by zabezpečovali jednotky s kapacitou okolo 300 PAX (co mas dnes 4 minutovy interval 201 + 202). Tieto vozy by mohli premavat aj z DS (nutna rekonstrukcia a zdvojkolajnenie trate - malo to byt urobene davno, ale to je otazka regionalneho rozvoja) nie na Nove Mesto, ale na safarikovo nám.
O com je rec: http://img230.imageshack.us/img230/9979/mapkabiskupice6ea.jpg