Takže Ikarus znova ožil už od marca vyrába autobusy. No to sa čudujem ,že či sa nakoniec nebudú po vypísani nejakej súťaži dodávať už len Ikarusy lebo sú určite lacnejšie než iné autobusy. A má aj staro nové typ autobusov Ikarusy a to rady :
IKARUS 260.3AG
IKARUS 280.4AG
IKARUS 411
IKARUS 412
IKARUS 415
IKARUS 416 - USA
IKARUS 417
IKARUS 435
IKARUS 436 - USA
IKARUS 480 - UK
IKARUS 489 Polaris - UK)
Takže vyrába aj radu 280!! Ale dnes už len tuším len CNG. Viac informácii na http://www.ikarusbus.co.hu/
? ? ? ?
IKARUS 260.3AG
IKARUS 280.4AG
IKARUS 411
IKARUS 412
IKARUS 415
IKARUS 416 - USA
IKARUS 417
IKARUS 435
IKARUS 436 - USA
IKARUS 480 - UK
IKARUS 489 Polaris - UK)
Takže vyrába aj radu 280!! Ale dnes už len tuším len CNG. Viac informácii na http://www.ikarusbus.co.hu/
? ? ? ?
Kami
Vyznamna cast cestujucich co vystupi napr. na Bajkalskej, pri ceste spat vyuziva Nivy.
#61068: ci je trasa cez Slovnaft rychlejsia neviem, nemeral som.
V prvom rade by som si nebol taky isty ze skratenim spojov SAD ziskas zdroje na posilnenie MHD. Stratove totiz nie su useky okraj BA - Nivy (ludia v busoch ten usek v pohode zaplatia), ale doprava v dedinach v regione. Aby sa nestalo ze BSK sa zvysia naroky na financovanie strat SAD a nebude mat z coho pomoct MHD.
Najprv chcem vidiet fungujucu BID, potom sa da uvazovat kde budu prestupne terminaly. Cintorin Ruzinov vyzera dobre, na Patronke si neviem predstavit otacanie autobusov.
Re #61065 hoppusmark: zapchy vytvaraju jedine a jedine pri vyjazde z Niv. Vsade inde idu rovnako rychlo ako osobne auta (zaberaju pri tom menej miesta ako auta s rovnakym poctom cestujucich), na rozdiel od MHD.