kockac, nie neurazil, ale urobil som si o Vas mienku, ked ma niekto iny nazor ako vy, musi byt zamestnancom magistratu alebo metra
tie Vase argumenty mi pripadaju ako tie co pouzivaju Karlovcania proti vystavbe PET centra!
furt nechapem ako chcete zabezpecit nekoliznost elektriciek, ved ked pojde elina raz dole raz hore, ved to bude hrozne pomale
klf: o co tak spravit autopmaticke metro a nebude potrba ziadnych vodicov
si: aha tak predsa je podla teba metro lepsie ako elina, tak mam pre Vas navrh, ked uz robite projekt na eliny, spravte projekt na ziskanie penazi, ci uz z deblokacii, z EU...
inak dufam, ze to metro v Petrzke pojde po stlllpoch a nie v niakom vale!!
tie Vase argumenty mi pripadaju ako tie co pouzivaju Karlovcania proti vystavbe PET centra!
furt nechapem ako chcete zabezpecit nekoliznost elektriciek, ved ked pojde elina raz dole raz hore, ved to bude hrozne pomale
klf: o co tak spravit autopmaticke metro a nebude potrba ziadnych vodicov

si: aha tak predsa je podla teba metro lepsie ako elina, tak mam pre Vas navrh, ked uz robite projekt na eliny, spravte projekt na ziskanie penazi, ci uz z deblokacii, z EU...
inak dufam, ze to metro v Petrzke pojde po stlllpoch a nie v niakom vale!!
Kockac
(*) Nie som proti krytym staniciam, je to zvycajne prijemne (napriklad Praha, metro B, konecna Zlicin), ale ked je tam taaaaaky prievan...
(+) Taky bol moj dojem, mozno sa vykuruje aj inak, mozno je to len chyba povodnych sovietskych vozov (Ecs ci tak nejak).
Suma sumarum: Podpovrchova trat ma sice svoje vyhody (nezavadzia, nizsi hluk etc.), ale aj nevyhody - nemozno ju brat tak, ze je vo vsetkom okrem ceny lepsia.