Reakcia na: si #60788:
Samozrejme že medzi stanicami SADistov, ktore vlastne ani stanicami SADistov nebudu. Ludi tranzitne cestujucich cez BA je relativne malo. A prestup výjde lepšie ako na Nivy a z Nív. Okrem toho majú možnosť dialkových spojov.
Je jedno podla coho sa riadia dotacie. Vsetko sa riadi podla potreby. A ta by vznikla este pred spustenim prvej SAD filialky.
To ze byval kus za Sencom je problem Senca a nie Bratislavy. Ak skratka nestihne priamy spoj, vzdy sa dostane do Senca odkial si ho musi uz riesit Senec. Pozri sa na odchody spojov do Senca z ASMN a pochopis o com hovorim. Je to nenormalny kseft a nenormalne vela cestujucich.
Nehovor o dalsich 14,- 50,- či čokolvek iné. Skrátka a dobre, oznacis si jeden listok a tým to hasne. Či sa tam dopravíš potom na lanovej drahe je tvoja vec, musis to stihnut v čase a v ramci pásma. Či si ho oznacis na Kamennom alebo v Senci na námestí je jedno. Dopravcovia sa z jedného lístka rozdelia.
Sommelier
Pokial nebude MHD vozit primestskych, uroven lepsia nebude.
O akom prestupovani hovoris, ked napr. do inkriminovaneho Senca ide z Niv kazdych 5 minut v spicke ?
Je uplne, ale uplne jedno, ze za cestu zo ZP by mal DPB 14,- Sk. Je to zvyhodnenie cestujuceho na dlhsiu vzdialenost. Dolezite je, že by mal tých 14,- Sk (ktore inak obdrzi SAD) a ze by mal toho cestujuceho.
Argument neprestupnosti neobstoji.
A pohodlie je investicia na ktoru treba takýmto sposobom zarobit - čiastočne finančne a čiastočne cestujúcim - jeho fyzickou prítomnostou v dopravnom procese.