Re 499.1023 povedal si presne to iste, rozdiel je v cene 14 a 22. A cestujúci za 22 je zvýhodnený a tých na DP menej. To že by v okruhu 50 km mala fungovať integrácia je fakt, ale nadalej bude pohoda v neštátnych spolocnostiach, ktorej stat zivy spracovanie odpadu, ktorý má tu smolu, že z niv cestuje autobusom. 1. Pásmo čipova a koniec. Jo a nech skúsia všetci tie škodovky zaparkovať. A benzín je drahý. Aspoň budú chodiť v trojici.
tomas1
- Brasiliu sem neťahaj, to je špeciálny a nie zrovna vydarený urbanistický experiment s nedomyslenou VHD, ktorý nemôžeš porovnávať s tradičným mestom. Nivy niesú v poli uprostred ničoho.
http://maps.google.com/maps?t=k&hl=en&ll=-15.793838,-47.882549&spn=0.002875,0.00302
6&om=1
Pokiaľ tu nebude NDS (spoľahlivá električka s veľkokapacitnými vozidlami, bez antipreferencie a rozumným linkovým vedením), tak je pre ľudí proste výhodnejšie cestovať až na Nivy, inak by do MHD sami prestúpili. Keď tu také niečo bude, tak potom môžme ukončovanie na okraji zvažovať. Keby si TERAZ prímestské linky na Nivy zrušil, tak, ako píše S4.., spôsobíš jedine ďalšie narvávanie do áut, nič iné.
Píšeš o nejakých logických dôvodoch, ja v TEJTO situácii nevidím ani jeden.
Súhlasím so všetkým čo napísal S499.1023. ?