Reakcia na: Sommelier #60769:
Re #60769 Sommelier: "zastavia v rámci mesta na pár zastávkach a končia na centrálnej (má to tak aj Brasilia a je to zlé)"- Brasiliu sem neťahaj, to je špeciálny a nie zrovna vydarený urbanistický experiment s nedomyslenou VHD, ktorý nemôžeš porovnávať s tradičným mestom. Nivy niesú v poli uprostred ničoho.
http://maps.google.com/maps?t=k&hl=en&ll=-15.793838,-47.882549&spn=0.002875,0.00302
6&om=1
Pokiaľ tu nebude NDS (spoľahlivá električka s veľkokapacitnými vozidlami, bez antipreferencie a rozumným linkovým vedením), tak je pre ľudí proste výhodnejšie cestovať až na Nivy, inak by do MHD sami prestúpili. Keď tu také niečo bude, tak potom môžme ukončovanie na okraji zvažovať. Keby si TERAZ prímestské linky na Nivy zrušil, tak, ako píše S4.., spôsobíš jedine ďalšie narvávanie do áut, nič iné.
Píšeš o nejakých logických dôvodoch, ja v TEJTO situácii nevidím ani jeden.
Súhlasím so všetkým čo napísal S499.1023. ?
PePa
Ale nechcime príliš veľa, aby neskončil ako 1923-ka. Aj o ňu bol prejavený záujem, nájdený spôsob ako ju oživiť, ale podaktorí páni z Kráľovstva Gumokolov na Bojnickej sa zaťali a urýchlene ju rozobrali a odpratali do šrotu. Nápadne mi to pripomína konanie ľudí na železnici po roku 1975, kde stáli na odstavných koľajách pary, či iné vzácnosti v podobe náraďových či vrchárskych vozňov prestavaných z kráľovských salónov a špeciálov. Kým si hnili, bolo dobre. Keď sa ich chcel niekto ujať a nedajbože ich zrekonštruovať a jazdiť s nimi - na druhý deň vidali rušiaci výnos u už sa veselo krájalo autogénom...
Nech žijú tí hlupáci z radov päťdesiatnikov, odchovaní minulým režimom, s klapkami na očiach a kanálovým deklom na mozgovom centre, ktorí pre svoje pohodlie, zaslepenosť, nenásytnosť a neochotu zniesť čo i len malé riziko radšej v tichosti povolia likvidáciu aj toho mála, čo nám z histórie, a nielen dopravy, na Slovensku zostalo.