Reakcia na: Sommelier #60767:
Vojna medzi SAD, ZS a DPB nikomu neprospeje (hlavne ak su vsetci dotovani). Co takto win-win pomocou integrovanej tarify: Cast zakaznikov zo SAD a vlaku presadne do MHD na okraji mesta, cast sucasnych zakaznikov MHD pouzije SAD, alebo vlak na cestu po meste (nieco ako expresne linky). Samozrejme s jednym listkom.
Chce to hlavne mudreho koordinatora s mudro vymyslenymi linkami. Takto to funguje vo viacerych mestach.
)
si
"O akom prestupovani hovoris, ked napr. do inkriminovaneho Senca ide z Niv kazdych 5 minut v spicke ?" no ono nebyval v senci ale az kus za sencom a tam kazdych 5 minut autobus nejde... (a ani do senca nechodia kazdych 5 minut, neplet si to s niektorymi autobusovymi linkami v BA
"Je uplne, ale uplne jedno, ze za cestu zo ZP by mal DPB 14,- Sk. Je to zvyhodnenie cestujuceho na dlhsiu vzdialenost. Dolezite je, že by mal tých 14,- Sk (ktore inak obdrzi SAD) a ze by mal toho cestujuceho."
tak to zober z opacneho pohladu... SAD zaplatis na cestu na ASMN neakych cca 50 Sk, na zlate piesky 45 a potom musis zaplatit dalsich 14 Sk DPB; co si myslis, ze je vyhodnejsie ? ist priamo na asmn za 50 Sk, alebo s prestupom kdesi f pazi za 59 Sk ?
"A pohodlie je investicia na ktoru treba takýmto sposobom zarobit - čiastočne finančne a čiastočne cestujúcim - jeho fyzickou prítomnostou v dopravnom procese."
isto, ale znizenim pohodlia pri preprave tam tych cestujucich asi nedostanes...